Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 HÄJ! 😮 Har spelat in trummor i studion hela dan! 😮 Gick bra! 😮
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Eller blev massa omtagningar eftersom det e svårt att spela till klick men blev bra till slut tror jag. 😕
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Förlorade auktionen på kaffekvarnen nu när jag var borta, meeh. Bjöd på den här nu. ☺️ Gammal och sådär snyggt retro.
Pazo Postat 29 december 2010 Trådstartare Postat 29 december 2010 Förlorade auktionen på kaffekvarnen nu när jag var borta, meeh. Bjöd på den här nu. ☺️ Gammal och sådär snyggt retro. En kompis till mig har en sån. De är trevliga
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 En kompis till mig har en sån. De är trevliga Va bra! ☺️🥰 Min bror har en elektrifierad kvarn 😑 Ja, har sett att de finns sånna men är mysigare me en handdriven tycker jag. ☺️
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Fick en påminnelse på fejjan om några grejer man ska göra för att få en säkrare profil och på ett ställe ska man välja vilket land man har mobiloperatör i och så finns inte ens Sverige att välja. xD
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Tipsa gärna om bra musik nån. E less på alla mina låtlistor. Har 10 st. 😳
Dingbats Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Tipsa gärna om bra musik nån. E less på alla mina låtlistor. Har 10 st. 😳 Karl Blau Deerhoof Dungen
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Ghuhu. 😛 Nä, jag är mer lugn ackepop, filmmusik och melodisk metal. Vilket kanske inte är dina starkaste genres.
Dingbats Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Ghuhu. 😛 Nä, jag är mer lugn ackepop, filmmusik och melodisk metal. Vilket kanske inte är dina starkaste genres. HA Okej, metal är jag inte så haj på, men filmmusik: Michael Andrews soundtrack till Me and You and Everyone We Know Joe Hisaishis soundtrack till Min granne Totoro Jonny Greenwoods soundtrack till There Will Be Blood Lugn ackepop: Vashti Bunyan Euros Childs Mount Eerie - Dawn
SadamJR Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 Ghuhu. 😛 Nä, jag är mer lugn ackepop, filmmusik och melodisk metal. Vilket kanske inte är dina starkaste genres. Det här stämmer väl inte in på nåt av det där, men jag tänkte vidga dina vyer. Ja, möjligen ackepop då.
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 (redigerat) Tråkigt att bara lyssna på tre genrer. Määh, asså lyssnar ju inte alls bara på det. xD Men för det mesta. Lyssnar ju på house, hip-hop, punk, 60-tals musik osv. 😠😄 Redigerat 29 december 2010 av Memphis
Memphis Postat 29 december 2010 Postat 29 december 2010 HA Okej, metal är jag inte så haj på, men filmmusik: Michael Andrews soundtrack till Me and You and Everyone We Know Joe Hisaishis soundtrack till Min granne Totoro Jonny Greenwoods soundtrack till There Will Be Blood Lugn ackepop: Vashti Bunyan Euros Childs Mount Eerie - Dawn Joe Hisaishi har jag lyssnat mycket på. Ska kolla in det andra!
Recommended Posts