Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tyckte Fidden skrev igår att jag gjort över 13000 inlägg. Undrar hur man 1) får fram den uppgiften och 2) om det är relativt sett många jämfört med andra samt 3) är det både on- och off-topic som räknas sammantaget då?

😕

Postat

"Hallå liksom vad"?

😕

Vad har jag gjort med mitt liv? 😛

Inte så att jag skäms för mitt liv, men jag har knappast uträttat några storverk som kommer att hamna i historieböckerna...

Postat (redigerat)

Vad har jag gjort med mitt liv? 😛

Inte så att jag skäms för mitt liv, men jag har knappast uträttat några storverk som kommer att hamna i historieböckerna...

Får väl göra ett wiki-inlägg dårå. Eller, kan man göra wiki-utvik? Utwiki.se? 😕

Där haru Linus, ett förslag på domän från mig. 😛

Redigerat av Pico
Postat

Tja, man kanske kan piffa upp sin levnadshistoria lite, typ låna valda delar av Allan Karlsson (100-åringen som klev ut genom fönstret).

😄

Postat

Du har kanske 30 år kvar innan du nått upp till de gamla stötarnas nuvarande livsverk och ålder till att börja med.

30 år?!?! Så långt framåt planerar jag aldrig. Men jag vet vad jag ska göra de närmaste 25 minutrarna... :rolleyes:

Postat

Kom att tänka på Big fish som är en skön film. 😄

Jepp. Tim Burton är alltid precis lagom utflippad.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.