Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nu ska jag tvätta mig/borsta tänder/kissa

SEN ska jag:

Gå och lägga mig och förhoppningsvis uppnå total egodöd genom sömn. Vakna som en förfriskad vårvind med en nedladdad gris om halsen.

Gonatt.

Postat

igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig.

Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm.

Postat

igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig.

asså.....nej... Nej....ge mig boobies nu!

Postat

sen så "mådde hon lite dåligt", och botade det genom att ta av sig sin tröja precis framför mig. Alltså, på riktigt?

Postat

Hon försökte säkert bara vara trevlig.

Postat

Hade du skäggskyddet på dej?

Postat

nu ska jag tvätta mig/borsta tänder/kissa

SEN ska jag:

Gå och lägga mig och förhoppningsvis uppnå total egodöd genom sömn. Vakna som en förfriskad vårvind med en nedladdad gris om halsen.

Gonatt.

Gonatt. Hoppas att vi inte dör i sömnen.

Postat (redigerat)

Okynnes var det väl inte! Det gamla funkade ju knappt! Två ingångar är helt rökta, en krakelerar när man vrider upp den, och datorn känner igen det ungefär var tredje gång.

Redigerat av Dingbats
Postat

Okynnes var det väl inte! Det gamla funkade ju knappt! Två ingångar är helt rökta, en krakelerar när man vrider upp den, och datorn känner igen det ungefär var tredje gång.

Vad är det för sort?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.