Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 nu ska jag tvätta mig/borsta tänder/kissa SEN ska jag: Gå och lägga mig och förhoppningsvis uppnå total egodöd genom sömn. Vakna som en förfriskad vårvind med en nedladdad gris om halsen. Gonatt.
Fidden Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig. Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm.
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig. Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm. asså.....nej... Nej....ge mig boobies nu!
Fidden Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 sen så "mådde hon lite dåligt", och botade det genom att ta av sig sin tröja precis framför mig. Alltså, på riktigt?
Fidden Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 brudar med pojkvän som beter sig desperat känns lite psykfall.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig. Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm. Hon försökte säkert bara vara trevlig.
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 brudar med pojkvän som beter sig desperat känns lite psykfall. jaaaa, stört ivf
SadamJR Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig. Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm. Hade du skäggskyddet på dej?
SadamJR Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 nu ska jag tvätta mig/borsta tänder/kissa SEN ska jag: Gå och lägga mig och förhoppningsvis uppnå total egodöd genom sömn. Vakna som en förfriskad vårvind med en nedladdad gris om halsen. Gonatt. Gonatt. Hoppas att vi inte dör i sömnen.
Fidden Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Hade du skäggskyddet på dej? jag har ju rakat mej.
Overkill Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Min lillebrors mejladress är smartgurksmurf.
SadamJR Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Gonatt. Hoppas att vi inte dör i sömnen. Nära ögat. Morrn.
Dingbats Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Högtalarplacering. Hur mycket påverkar det lyssningen att diskanterna är fem tio cm över öronen i höjdled?
Pazo Postat 23 december 2010 Trådstartare Postat 23 december 2010 men shit seriöst? okynnesköpte du ett ljudkort bara sådär?
Dingbats Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 (redigerat) Okynnes var det väl inte! Det gamla funkade ju knappt! Två ingångar är helt rökta, en krakelerar när man vrider upp den, och datorn känner igen det ungefär var tredje gång. Redigerat 23 december 2010 av Dingbats
Pazo Postat 23 december 2010 Trådstartare Postat 23 december 2010 Det sägs väl att diskanterna ska ligga runt öronhöjd
SadamJR Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Okynnes var det väl inte! Det gamla funkade ju knappt! Två ingångar är helt rökta, en krakelerar när man vrider upp den, och datorn känner igen det ungefär var tredje gång. Vad är det för sort?
Recommended Posts