Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 HallååÅåÅåA hallå hallå dingis in da house, rappar utav fan som en swedish danger mouse människor hoppar och tjejerna bränns å fy fan ja e stekhet skapar dödlig turbulens yeh yeh
Overkill Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 hoppet lever Din ansökan ligger i den stora mellangruppen - goda meriter, men chansen att få en utbytesplats är mycket beroende av hur den konkreta konkurrenssituationen ser ut för de universitet du sökt. Jag har ännu ingen klar bild av detta, så det här beskedet är osäkert vad gäller om du kommer att kallas till intervju.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 hoppet lever Din ansökan ligger i den stora mellangruppen - goda meriter, men chansen att få en utbytesplats är mycket beroende av hur den konkreta konkurrenssituationen ser ut för de universitet du sökt. Jag har ännu ingen klar bild av detta, så det här beskedet är osäkert vad gäller om du kommer att kallas till intervju. håller tumzen!
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 hallå hallå dingis in da house, rappar utav fan som en swedish danger mouse människor hoppar och tjejerna bränns å fy fan ja e stekhet skapar dödlig turbulens yeh yeh Asså, faktiskt inte helt dålig 😛
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 dra tummen ur röven torka upp skiten med löven och öva på biten som du fick när du var liten i läxa
Neosus Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 hoppet lever Din ansökan ligger i den stora mellangruppen - goda meriter, men chansen att få en utbytesplats är mycket beroende av hur den konkreta konkurrenssituationen ser ut för de universitet du sökt. Jag har ännu ingen klar bild av detta, så det här beskedet är osäkert vad gäller om du kommer att kallas till intervju. Nice rap! (Håller oxå tummen i röven) =)
Overkill Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Asså, faktiskt inte helt dålig 😛 Haha tänkte faktiskt samma.
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 😆 vrålkass asså, lite väl stereotypisk å så... men shit... lätt hört sämre på riktiga låtar 😛
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 Danger Mouse rappar väl fan inte? nop
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Overkills besked var det flummigaste jag sett. Det sa ju ingenting. Lycka till dock!
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 På Monster rappar fan Nicki Minaj riktigt jävla fett
Neosus Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Ameh tjena asså kommeru hit ofta? Nä jag åker sällan dit HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAH HAHAH HAH HEH ...kul 😏
Overkill Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Danger Mouse rappar väl fan inte? Nä, producent. edit: för det mesta iaf. Redigerat 22 december 2010 av Overkill
Recommended Posts