slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 min kung! Strutsar springer snabbast av alla fåglar men kan inte flyga...eller? ☺️
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jag är fan sugen på donken shese slicka fitta ieställt
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Haha nej. Jag smällde i händerna utav hellvette! Då var det väl ingen modifikation. Du slog ihjäl den. 😲
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Nu är man ju bra sugen på att runka porr Håll till godo. http://xhamster.com/
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Håll till godo. http://xhamster.com/ Tack, men jag har en finfin samling här på hårddisken som jag håller mig till.
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Då var det väl ingen modifikation. Du slog ihjäl den. 😲 Du kommer mörda mygg till sommaren.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Du kommer mörda mygg till sommaren. Nä. En gång slog jag ihjäl min reinkarnerade kusin från anno(!!) 1127. Det ångrar jag än.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Nä. En gång slog jag ihjäl min reinkarnerade kusin från anno(!!) 1127. Det ångrar jag än. Man säger inte "från anno" tror jag. Man säger bara "anno". "Anno" är ablativ av "annum" ("år"), och betyder alltså "på året" eller liknande. Presens konjunktiv andra person singular av "amare" ("älska") är "ames".
Neosus Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Så anus betuder "på spåret" då? hmmmmmmmmmmmmm 😕
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Nä. En gång slog jag ihjäl min reinkarnerade kusin från anno(!!) 1127. Det ångrar jag än. Tänk inte så...var nöjd med livet som du lever här och nu är bättre. Eller trollar du?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Man säger inte "från anno" tror jag. Man säger bara "anno". "Anno" är ablativ av "annum" ("år"), och betyder alltså "på året" eller liknande. Presens konjunktiv andra person singular av "amare" ("älska") är "ames". BRA! Ablativ... 😳
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Tänk inte så...var nöjd med livet som du lever här och nu är bättre. Eller trollar du? Exakt, det är ju därför jag inte slår ihjäl flugor. Jag har alltid beundrar trollkonstnärer. Men jag är absolut ingen själv. Jag ska få en cd av en kompis som han trodde att jag eventuellt redan har på LP. Konstigt. 1) Hur vet han det? 2) Ska jag byta den sedan då? 3) De flesta bra LP jag har har jag redan på CD. (Och hur undviker man två st "har" i den meningen?)
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 En fråga... Vad tycker ni om den där tv-reklamen för Triss-lott? - Hoppas du blev nöjd. De pengarna kommer väl till nån nytta... - Jaa, fem miljoner det är "jättebra"... eller vad de nu säger brukar inte minnas sånt
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Kommer Tonbruket att spelas på Julaftonskvällen? 😕
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 En fråga... Vad tycker ni om den där tv-reklamen för Triss-lott? - Hoppas du blev nöjd. De pengarna kommer väl till nån nytta... - Jaa, fem miljoner det är "jättebra"... eller vad de nu säger brukar inte minnas sånt jag tittar inte på reklam det är omoraliskt
Recommended Posts