Fidden Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 En klen tröst kan ju möjligen vara att ett sånt trauma förmodligen kan inspirera till en hel del nytt material så småningom. fy fan alltså.
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Att du och vovven klarade är ju ojämförligt viktigast, men... ändå... FAN vad skit att låtarna försvann så. 😏 Som tur är så hade jag suttut och repat in det mästa, efter som jag just skulle spela in en skiva.
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Det jobbiga är att det bara brann på nedervåningen, men hela huset vart ju rök och vattenskadat samtidigt. Inte nog med att eldgubbarna blötte ner hela huset, de rev ner en massa bokhyllor och sågade sönder golvet/taket mellan vardagsrummet och studion. Som tur är så fick jag ta ut pengar iförskott från försäkringen så jag kunde hitta en elgitarr en förstärkare och en Laptop så att jag kan få lite gjort medans jag väntar på att kunna flytta tillbaks. Har ju dessutom varit så förkyld att jag mest sovit eller varit hög på min hostmedicin..
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Botox i läppar o kinder? Varför? Bläh!!
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Det jobbiga är att det bara brann på nedervåningen, men hela huset vart ju rök och vattenskadat samtidigt. Inte nog med att eldgubbarna blötte ner hela huset, de rev ner en massa bokhyllor och sågade sönder golvet/taket mellan vardagsrummet och studion. Som tur är så fick jag ta ut pengar iförskott från försäkringen så jag kunde hitta en elgitarr en förstärkare och en Laptop så att jag kan få lite gjort medans jag väntar på att kunna flytta tillbaks. Har ju dessutom varit så förkyld att jag mest sovit eller varit hög på min hostmedicin.. Ok. Jag trodde att hela huset brunnit ned till grunden och du hade sovit hos nån bekant.
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Köpte en så ful-snygg Yamaha gitarr Låter som en Fender Strata fast lite större...
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Ok. Jag trodde att hela huset brunnit ned till grunden och du hade sovit hos nån bekant. Ironiskt nog så hade det gått fortare om hela huset brunnit. Det går ju mycket fortare att bygga än att sanera och renovera. Fast jag ska prata med Skanska om att bygga om huset lite.
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Måste sova nu igen. Hostmedicinen jag fick är rena narkotikan. 96% etanol och lite morfin och skit. Är tydligen ganska vanligt att folk blir beroende av den. Ska se till att få en mildare variant i morgon. Men gnatt nu...
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Här har NHL-hockeyn dragit igång, k9! Ställningen såhär i början: 1 Georgia Overkillers overkill 500.00 2 VancouverDebates Debatt 446.00 3 therocker s(AINT) therocker 379.00 4 Pucko fidden 237.00 5 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 224.00 6 Slejman Slejman 220.00 7 Baltimore Towers Eanjou 211.00
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Måste sova nu igen. Hostmedicinen jag fick är rena narkotikan. 96% etanol och lite morfin och skit. Är tydligen ganska vanligt att folk blir beroende av den. Ska se till att få en mildare variant i morgon. Men gnatt nu... Cociliana Etyfin? Mina lungor slutade röra sig när jag tog den. Fick avbryta.
Memphis Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Ser på Idol Fredagsfinal 8 nyss, fan va otippat att Sassa åkte ut! 😳 :blink: Både Minnah och Alice var mycket sämre. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 (redigerat) Nej, jag har inget ljudkort ännu haha. Måste köpa det och ett instickskort för Firewire till min laptop. Men det tar ju ett tag innan jag hunnit få till ljudet med min nya stärkare och gitarr iofs. Men nu sova. Tittar kanske in i morgon igen. Redigerat 10 oktober 2010 av k9
Pazo Postat 10 oktober 2010 Trådstartare Postat 10 oktober 2010 Vad tyckte du Pazo? Jag sätter 4. Peter Sarsgard gjorde den sämsta skådespelarinsats jag någonsin sett. Tyckte filmen var rätt seg ändå
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Cociliana Etyfin? Mina lungor slutade röra sig när jag tog den. Fick avbryta. Japp! Konstigt att doktorerna är så pigga på att skriva ut den till höger och vänster.... Men tredje gången gillt... G´natt!!
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Nej, jag har intet hudort ännu haha. Måste köpa det och ett instickskort för Firewire till min laptop. Men det tar ju ett tag innan jag hunnit få till ljudet med min nya stärkare och gitarr iofs. Men nu sova. Tittar kanske in i morgon igen. God natt! Det blir bättre.
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Tyckte filmen var rätt seg ändå Det blir så med alla reklamavbrott o nyheter i mitten. Annars hade vi tjänat en halvtimme.
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Ser på Idol Fredagsfinal 8 nyss, fan va otippat att Sassa åkte ut! 😳 :blink: Både Minnah och Alice var mycket sämre. 😑 Ingen överraskning, tyckte jag. Olle var ett skämt på nytt tyvärr.
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Det enda som e bra med Cociliana Etyfin är att stämbanden får vila.
Memphis Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 (redigerat) Tycker inte den den Amerikanska Salander ser så passande ut.. 😑 Redigerat 10 oktober 2010 av Memphis
Pazo Postat 10 oktober 2010 Trådstartare Postat 10 oktober 2010 Tycker inte den den Amerikanska Salander ser så passande ut.. 😑 Lite väl överdriven ja
Recommended Posts