slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Påminner om när jag snackade med en kille rätt nyligen som hela tiden använde ordet anno om år. Det blev förvirrande till slut. Förlåt. Brygd sedan årtalet 1828. Själv är jag född någon gång på 1970-talet. 😄 ( ska vara övertydlig med dig hr debattör hädanefter;) ( kanske) )
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Du kanske skulle skaffa en luftfuktare? Jo jag har det ju. Tänk om jag inte hade haft det... 😏 Fast jag hängde ju kläderna i det rummet hemma där luftfuktaren INTE är placerad. Borde nog skaffa en dit också alltså, när jag inte vill torka kläder. Med dyblöta ulltröjor som droppade en aning och blöta jeans på elementen så höjdes luftfuktigheten inne gratis. 😆 Ska satsa på att torka mina grejer så hela vintern!!!!!!!!!!!!!
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jag fick den jävla blomflugan till slut Vad fick du ge för den?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Förlåt. Brygd sedan årtalet 1828. Själv är jag född någon gång på 1970-talet. 😄 ( ska vara övertydlig med dig hr debattör hädanefter;) ( kanske) ) Nej, det behövs inte alls. Det vara bara lite märkligt att prata med en 23-åring här och höra honom använda ordet anno (ibland anno dazumal) titt som tätt. Rätt gôtt ord iofs. Bara förvirrande...
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Nej, det behövs inte alls. Det vara bara lite märkligt att prata med en 23-åring här och höra honom använda ordet anno (ibland anno dazumal) titt som tätt. Rätt gôtt ord iofs. Bara förvirrande... Hur står det till med matematiken?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Idag var jag hos optikern, men jag hade vridit bort dygnet helt så jag var vaken hela natten och gick dit kl 9. Såg inte ett skit på tavlan av trötthet, men han sa då att det spelar ingen roll - vi beställer vad du ska ha ändå. Att inte ha sovit påverkar bara prestationen (dvs vad du ser) och inte resultatet (dvs vad du ser), sa han. 🤪 Inte blev jag klokare av det. Hoppas jag får rätt styrka nu. Redigerat 22 december 2010 av debatt
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Idag var jag hos optikern, men jag hade vridit bort dygnet helt så jag var vaken hela natten och gick dit kl 9. Såg inte ett skit på tavlan av trötthet, men han sa då att det spelar ingen roll - vi beställer vad du ska ha ändå. Att inte ha sovit påverkar bara prestationen (dvs vad du ser) och inte resultatet (dvs vad du ser), sa han. 🤪 Inte blev jag klokare av det. Hoppas jag får rätt styrka nu. Optiker är ett helvete.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Hur står det till med matematiken? Vilken matematik? Med 23-åring avsåg jag killen jag pratade med irl. Och med "här" avsåg jag inom vår fastighet och inte i detta forum. Slejnard rules.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Optiker är ett helvete. Jag venne (som Paz brukar skriva)... Han har jag haft sedan urminnes tider iaf. Men helt ärligt, jag kunde inte läsa på tavlan. Allt var liksom som en grå hinna. Han sa att det inte gör nåt för man får rätt värden ändå. Han kollade ju inte i en automatisk sån där makapär som ger värdena liksom... utan nu skulle det bygga på mina "ja" eller "nej"-svar, men jag sa mest "ingen skillnad" eller "nej, inget e bra". Herregud.
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Idag var jag hos optikern, men jag hade vridit bort dygnet helt så jag var vaken hela natten och gick dit kl 9. Såg inte ett skit på tavlan av trötthet, men han sa då att det spelar ingen roll - vi beställer vad du ska ha ändå. Att inte ha sovit påverkar bara prestationen (dvs vad du ser) och inte resultatet (dvs vad du ser), sa han. 🤪 Inte blev jag klokare av det. Hoppas jag får rätt styrka nu. Vet inte om jag har missat nåt. Är du arbetslös eller långtidssjukskriven eller liknande?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jag fick den jävla blomflugan till slut När ska ni gifta er? Slog du ihjäl den?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Vet inte om jag har missat nåt. Är du arbetslös eller långtidssjukskriven eller liknande? Inte helt frisk. Långtidssjukskriven Nej. Arbetslös Ja.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Min vänstra triceps är paj. Men orkar bara inte sätta mig på en akut i 14 timmar... Tar det efter jul.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Du kan ju prova att mecka själv, man brukar få rycka till lite underifrån och öppna upp på sidan så kan man komma in med en gaffel och pilla ihop det igen. Det går oftast bra, men det går inte på försäkringen om det skulle skita sig.
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Inte helt frisk. Långtidssjukskriven Nej. Arbetslös Ja. Tråkigt att höra.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Hehe. Ut med tipset nu. Undrar hur trafiken ska gå i helgen....
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Tråkigt att höra. Jamen, vad f*n... Säger igen som jag sa till kompisen häromdan. "Jag kan ju se o höra o gå. Vad mer kan man begära?"
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 När ska ni gifta er? Slog du ihjäl den? Singel än Ja med modifikation ☺️
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jamen, vad f*n... Säger igen som jag sa till kompisen häromdan. "Jag kan ju se o höra o gå. Vad mer kan man begära?" Din kompis verkar vara lärd. Bra sagt 🙂 hihi Ska man ta en öl till...för den goda smakens skull alltså...hmm..."därom tvista de lärde"
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jamen, vad f*n... Säger igen som jag sa till kompisen häromdan. "Jag kan ju se o höra o gå. Vad mer kan man begära?" Ja, då så.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Ja med modifikation ☺️ Du fes och den dog av gasförgiftning?
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Du fes och den dog av gasförgiftning? Haha nej. Jag smällde i händerna utav hellvette! 🥰 Men...jag har några kvar så det blev ingen större blodspillan 😉
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 snackat med morsan...hopp om julefrid och blev gladare. blir en till öl pga orsak 1: det är gott!
Recommended Posts