Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Shit va intressant dokumentären var Slejj! 😮

Slutet var coolast där de visade den datorsimulerade evolutionen som styrde sig själv!

Postat

Shit va intressant dokumentären var Slejj! 😮

Slutet var coolast där de visade den datorsimulerade evolutionen som styrde sig själv!

Japp. Kolla även in dagens "Kobra" där en tjej pratar om Gud och livet så kan man med lite "glue" se/åtänka ytterligare samband på vår fina jord och hur vi hör ihop. Olika fast lika är mitt motto---- 😄

Carpe diem.

Postat

Japp. Kolla även in dagens "Kobra" där en tjej pratar om Gud och livet så kan man med lite "glue" se/åtänka ytterligare samband på vår fina jord och hur vi hör ihop. Olika fast lika är mitt motto---- 😄

Carpe diem.

🥰

Nu kollar jag på avsnittet: Varför åldras vi.

Intressant. ☺️

• Gilla 1
Postat

Så de var asså lite om evolution på vetenskapens värld asså... Min brossa är evolutionsbiolog! Doktorerar inom evolution asså typ xD

Coolt! 😮😄

Postat

Intressant dokumentär här åxå Memfan. Mitt svar är att frimurarna kanske förlorat tron på "Jzuz" men påminner sig själva om sin dödlighet genom att rita kors/ sig själva i taket. Ingen är mer än någon annan.

http://torbjornsassersson.com/2010/09/svt-play-jakten-pa-den-forlorade-symbolen-dan-brown/

Tänkte faktiskt läsa den boken inom kort, så sparar länken och kollar efter jag läst den. 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.