debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Du har svaret i din fråga. Skriv på ett vykort! Senast jag köpte ett par vykort, det var i stan, såna där i A3-format. 😄
Fidden Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 imorrn ska jag konjugera bsa och sen träna. kan bli en bra dag. fast då måste jag sova nu.
Fidden Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Senast jag köpte ett par vykort, det var i stan, såna där i A3-format. 😄 Jättestort. Som allt, i framtiden.
Neosus Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 -Rökt eller kokt? -Ja, jag gillar kalkon!! 😆 Ensam mamma söker 😱
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 FAN!!! Jag mit hus brann för nägra veckor sedan. Nästan all min musikutrustning är förstörd. Och jag måste vänta sju till nio månader innan jag kan fytta in igen...
Pico Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 FAN!!! Jag mit hus brann för nägra veckor sedan. Nästan all min musikutrustning är förstörd. Och jag måste vänta sju till nio månader innan jag kan fytta in igen... 😮🙁
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Jättestort. Som allt, i framtiden. Korsgatan. Tidigare var A4 deras största. Nu fanns A3. Med jordgubbsmotiv.
Overkill Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 FAN!!! Jag mit hus brann för nägra veckor sedan. Nästan all min musikutrustning är förstörd. Och jag måste vänta sju till nio månader innan jag kan fytta in igen... Oj! Sjukt tråkigt 🙁 Allt inspelat och sånt förstört med?
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 FAN!!! Jag mit hus brann för nägra veckor sedan. Nästan all min musikutrustning är förstörd. Och jag måste vänta sju till nio månader innan jag kan fytta in igen... Men du klarade dig utan lungskador och annat?
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 imorrn ska jag konjugera bsa och sen träna. kan bli en bra dag. fast då måste jag sova nu. BSA?
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Imorgon ska jag ta reda på var det finns kolfabriker i närheten av Beijing!
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 FAN!!! Jag mit hus brann för nägra veckor sedan. Nästan all min musikutrustning är förstörd. Och jag måste vänta sju till nio månader innan jag kan fytta in igen... Säg nu inte att du inte hade hemförsäkring... 😕
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Vad tyckte du Pazo? Jag sätter 4. Peter Sarsgard gjorde den sämsta skådespelarinsats jag någonsin sett.
Fidden Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Imorgon ska jag ta reda på var det finns kolfabriker i närheten av Beijing! det finns ett fotbollslag som sadam gillar iallafall. och otten. och markus krunegård.
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Svikthopp o uppvärmning i fotbollslandslaget. Nu sitter Zlöis och bjubbar i tv också.
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Ja alt inspelat är förstört Hade fixat med studion så att jag vart nöjd med den. Skulle säkerhets kopiera färdiga låtar och mina favorit bilder som jag tagit. Så jag bar ner en extern HDD och min speldator till studion. Typiskt att det skulle börja brinna just då... 😱 Jag var bara ute med hunden och tänkte glo på en film när jag kom hem. Hade köpt två påsar chips och en 2 liters Cola. Så det ända jag ägde ett tag var kläderna jag hade på mig och lite onyttigt godis. Så varken jag eller min hund fick några skador. Men jag råkade ut för ett elakt virus och har legat däckad i tre veckor nu.
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Sadam gillar inte Peking. Han gillar gratisljud och Åtvidaberg.
Fidden Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Sadam gillar inte Peking. Han gillar gratisljud och Åtvidaberg. jo han älskar norrköping, det vet jag.
debatt Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Ja alt inspelat är förstört Hade fixat med studion så att jag vart nöjd med den. Skulle säkerhets kopiera färdiga låtar och mina favorit bilder som jag tagit. Så jag bar ner en extern HDD och min speldator till studion. Typiskt att det skulle börja brinna just då... 😱 Jag var bara ute med hunden och tänkte glo på en film när jag kom hem. Hade köpt två påsar chips och en 2 liters Cola. Så det ända jag ägde ett tag var kläderna jag hade på mig och lite onyttigt godis. Så varken jag eller min hund fick några skador. Men jag råkade ut för ett elakt virus och har legat däckad i tre veckor nu. Att du och vovven klarade är ju ojämförligt viktigast, men... ändå... FAN vad skit att låtarna försvann så. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Jo jag hade hemmförsäkring. Plus lite trygghets avtal med det jag köpt från Elgiganten. Men det är ju svårt att få tag på en hel del av de udda prylarna jag hade. Och min första riktiga elgitarr brann ju upp med. Svårt att ersätta en så gammal trotjänare...
Recommended Posts