Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fast soft. Ändå lite tråkigt iofs att man inte träffar de andra studenterna samtidigt. Lite annan känsla att sitta hemma och göra tenta/lyssna på Talib/kolla Facebook mot att sitta i en tyst sal och skriva/sudda/byta stift/snegla på den framför och så kan jag tänka mig.

Postat

Kan man verkligen köpa vinare som julklappar till mormor och farmor? Min mamma föreslog det. Känns aningen skumt att det första man gör på systemet är att köpa alkohol till gamla tanter.

Postat

Kan man verkligen köpa vinare som julklappar till mormor och farmor? Min mamma föreslog det. Känns aningen skumt att det första man gör på systemet är att köpa alkohol till gamla tanter.

Då kan du ju passa på att köpa nåt till dej själv.

Postat

Hatar när man får mejl och så tror man att yes nu har dom svarat men så är det nått skitmejl. Den här gången erbjudanden från mecenat.

Spamfilter.

Postat

Hatar när man får mejl och så tror man att yes nu har dom svarat men så är det nått skitmejl. Den här gången erbjudanden från mecenat.

Skickar din mecenat skitmejl. Förresten, vad är det för skillnad på mecenat och mentor?

Postat

gjort onlinetenta. Alla frågorna var direkta copy/paste-frågor från gamla tentor så tentan gick nog ganska bra.

Det var ju det jag sa.

De har fullt sjå med att skotta snö för bilarna

och köpa julklappar till mig.

Postat

Köp dem varsin ny Bibel.

Postat

Fast soft. Ändå lite tråkigt iofs att man inte träffar de andra studenterna samtidigt. Lite annan känsla att sitta hemma och göra tenta/lyssna på Talib/kolla Facebook mot att sitta i en tyst sal och skriva/sudda/byta stift/snegla på den framför och så kan jag tänka mig.

Beror lite på upplägget.

En gång hade jag en onlinetenta som var på knappt tilltagen tid.

Tryckte på Enter sekunder före allt släcktes ned.

Postat

Vet du eller nån hur man får en sån där bra funktion som min handledare hade? Varje gång hon fick mail så plingade en klocka i datorn utan att hon var inne på sin mail. När den plingade gick hon in.

Postat

Beror lite på upplägget.

En gång hade jag en onlinetenta som var på knappt tilltagen tid.

Tryckte på Enter sekunder före allt släcktes ned.

När var det?

Postat

Snart kommer post till Overkill med besked om att han ska vara utbytesstudent i Toronto.

Det räknas inte om det är du som skriver brevet.

Postat

Snart kommer post till Overkill med besked om att han ska vara utbytesstudent i Toronto.

Det vore bra. Men det jag väntar på är bara kallelse till intervju, inte något definitivt besked.

Postat

"Jag hoppas kunna ge besked om läget före jul. Dvs om du blir kallad till intervju i första omgången eller ej. Intervjuerna beräknas äga rum direkt efter trettonhelgen (vecka 2). Om du inte blir kallad - misströsta inte! Jag har vissa år kallat till intervjuer en andra omgång också."

Postat

Imorgon är det globala orgasm-dagen. Man ska få en orgasm och tänka på världsfreden för att skicka positiva vibbar till vårt jordklot.

Postat

Nej, det är hyresvärlden sätt att sprida julglädje bland hyresgästerna.

Vad är hyresvärlden för något?

Det heter väl hyresvärden?

☺️

Postat

Imorgon är det globala orgasm-dagen. Man ska få en orgasm och tänka på världsfreden för att skicka positiva vibbar till vårt jordklot.

Har du läst det i en Kondomerietannons?

Postat (redigerat)

Det sägs att när man nyser så frigörs det 1/10 av samma endorfin som vid orgasm. E ju därför det e så skönt att nysa.

Fan va jag ska nysa imorn då. 😄

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.