debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 "Alla" nuförtiden säger "yes" när vi har det underbara ordet "ja". Jag ska börja köra med ja, fast med tyskt uttal bara för den sakens skull. 😛
Dingbats Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 "Alla" nuförtiden säger "yes" när vi har det underbara ordet "ja". Jag ska börja köra med ja, fast med tyskt uttal bara för den sakens skull. 😛 Jag säger ofta "ja" med kort a.
SadamJR Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 SADAM JR Överst på bildskärmssidan till höger står det SadamJr Klicka på Kontrollpanelen. Inne i den klickar på du på Profil. Väl där klickar du på Redigera signatur och väljer sedan vad du vill skriva. Många väljer ett citat någon annan sagt. Jag till exempel har gjort så för att belysa bristen på godhet hos en av forumdeltagarna, då han inte har samma syn på gratis fildelning som han borde med tanke på vad han ger uttryck för. SadamJr <-> Kontrollpanelen <-> Profil <-> Redigera signatur Du behöver inte en viss mängd inlägg för att skriva där. Tack.
Neosus Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 SKA KOKA MIG EN FIKA OCH SEDAN KOLLA PÅ EN FILM TROR JAG ATT JAG SKA GÖRA TROR JAG!!!!!!! ...ja bara så att ni vet alltså...lixom. 😑
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 SKA KOKA MIG EN FIKA OCH SEDAN KOLLA PÅ EN FILM TROR JAG ATT JAG SKA GÖRA TROR JAG!!!!!!! ...ja bara så att ni vet alltså...lixom. 😑 🥰
Fidden Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 homer simpson liknar en lussekatt har jag kommit på.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Jag säger ofta "ja" med kort a. Jag ska köra med kort a fast långt. 🤪 jaaaaaaaaaaaaa.... typ
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Dingbats, jag ändrar mig. Ska köra med Jawohl och lite annat hela kommande vecka.
drloop (oregistrerad) Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 FATTA VA HAN FÅR LIGGA!!! 😆 :lol: ...
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 GRATTIS! Idag e d ju Fjärde Advent. Bytt avatar dagen till ära.
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 (redigerat) Vem? Han med ofattbara 20 miljoner träffar? 😲 Ja, han. 😄 Nämen, han har blivit jättekänd för att folk tycker han e rolig, därav alla träffar. Så har fått vara me i stora talkshows, och i ett klipp är 50cent med honom och mimar. Om du nu vet vem 50cent e så förstår du hur stort det är. 😛 Redigerat 19 december 2010 av Memphis
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Ja, han. 😄 Nämen, han har blivit jättekänd för att folk tycker han e rolig, därav alla träffar. Så har fått vara me i stora talkshows, och i ett klipp är 50cent med honom och mimar. Om du nu vet vem 50cent e så förstår du hur stort det är. 😛 Jo, det vet jag ju. Men han kan inte vara gammal?
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Nu byter jag avatar igen för nu är ju Fjärde Advent över. Nu är det få dagar kvar till jul så nu kommer därför min JULAVATAR! GOD JUL!
Recommended Posts