SadamJR Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Här kan du få! http://en.wikipedia.org/wiki/Techno Bra. Dom hade för house och techno oxå. Sen undrar jag även om det egentligen är nån som riktigt vet.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Spelade ni också krona på högstadiet? Man sitter och snurrar på en krona en efter en och den som får stopp på den får den skjuten rakt på knogarna längs bordet. Jag var aldrig med på det och det är jag glad för nu. Hur gick stoppet till? Lägga handen på den? Verkar lätt.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Vad är det för skillnad mellan techno, house och trance? Trance innehåller oftast en suggestiv hypnotisk slinga. House innehåller oftast en mer uppstannande trumtakt än de andra två genrerna. Techno är mer "Kraftwerk-likt" och generellt mer tekniskt.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 kommer kugga tentan på måndag och så får jag inte åka på utbyte för dom har inte hört av sig. 🙁 jag suger balle Njaa... du kanske klarar tentan om du nöjer dig med "klara". Läs gamla tentor och ha tur. Du kanske kan få besked imon om utbyte? Visste inte du var bisexuell.
Fidden Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Still can't believe some of the things I never told
SadamJR Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Trance innehåller oftast en suggestiv hypnotisk slinga. House innehåller oftast en mer uppstannande trumtakt än de andra två genrerna. Techno är mer "Kraftwerk-likt" och generellt mer tekniskt. Tack. Det var ju inte så svårt. Måste hitta en genre att satsa på när jag får hem mitt nya program.
Dingbats Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Tack. Det var ju inte så svårt. Måste hitta en genre att satsa på när jag får hem mitt nya program. vit makt
SadamJR Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Måste gå in och skriva en massa skit på ontopic så jag får 1500 inlägg och kan skriva en sån där löjlig liten text under min avatar. Har just hamnat i en fejd. https://www.studio.se/index.php?showtopic=81904
Dingbats Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Måste gå in och skriva en massa skit på ontopic så jag får 1500 inlägg och kan skriva en sån där löjlig liten text under min avatar. Har just hamnat i en fejd. https://www.studio.se/index.php?showtopic=81904 Jag är helt på din sida.
Neosus Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Över 12miljoner till muskihjälpen. Riktigt bra.
SadamJR Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 För att jag delar din åsikt..? Skriv gärna ett argt inlägg.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 (redigerat) SADAM JR Överst på bildskärmssidan till höger står det SadamJr Klicka på Kontrollpanelen. Inne i den klickar på du på Profil. Väl där klickar du på Redigera signatur och väljer sedan vad du vill skriva. Många väljer ett citat någon annan sagt. Jag till exempel har gjort så för att belysa bristen på godhet hos en av forumdeltagarna, då han inte har samma syn på gratis fildelning som han borde med tanke på vad han ger uttryck för. SadamJr <-> Kontrollpanelen <-> Profil <-> Redigera signatur Du behöver inte en viss mängd inlägg för att skriva där. Redigerat 19 december 2010 av debatt
Recommended Posts