Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kan man registrera sej anonymt på fejsbook t ex?

Klart det går, men det förstör ganska mycket av poängen med att vara där överhuvudtaget.

Postat

Spelade ni också krona på högstadiet? Man sitter och snurrar på en krona en efter en och den som får stopp på den får den skjuten rakt på knogarna längs bordet. Jag var aldrig med på det och det är jag glad för nu.

Postat

Klart det går, men det förstör ganska mycket av poängen med att vara där överhuvudtaget.

Det finns sidor man vill kunna kolla, som nu cakewalk, och då måste man tydligen va registrerad. Samma med myspace antar jag?

Postat

Det finns sidor man vill kunna kolla, som nu cakewalk, och då måste man tydligen va registrerad. Samma med myspace antar jag?

A jo, isåfall finns det ju en poäng.

Postat

kommer kugga tentan på måndag och så får jag inte åka på utbyte för dom har inte hört av sig. 🙁 jag suger balle

😕 Bara att köra på det igen nästa år killis. 😑

Postat (redigerat)

Spelade ni också krona på högstadiet? Man sitter och snurrar på en krona en efter en och den som får stopp på den får den skjuten rakt på knogarna längs bordet. Jag var aldrig med på det och det är jag glad för nu.

Japp, det spelade vi på högstadiet. 😄 Idiotiskt, men lite roligt. Körde också vikingen eller vad det kallades. Slå varannan gång på den andras axel, hårdare och hårdare till den andra ger upp. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Rabieshund gjorde en tråd om bra techno för ett tag sedan.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=78926&st=0&p=1121455&hl=techno&fromsearch=1entry1121455

Fast du har ju iofs inte spotify.

Postat

Adam Beyer

Jooris Vorn

Alexander Kowalski

Cari Lekebusch

Chris Liebing

Sven Väth

Tackar! Det är inte för housigt eller typ trance?

Postat

Tackar! Det är inte för housigt eller typ trance?

Jooris Voorn och Alexander kowalski kan ha gjort lite mer houseigt på senare tider tror jag. inte så säker. Alla de andra är verkligen ren techno 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.