debatt Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Läst rätt intressant forskning nyligen. När jag hittar den ska jag länka. Man har mätt att intelligens hänger ihop med hur mycket man sover. Sov man lite - låg intelligens, sov man mycket - hög intelligens. Sedan alldeles nyligen läste jag annan forskning som sa att de hade kommit på att folk blev vackrare av tillräcklig sömn. 😄😆 En del forskning gör ju inte anspråk på att vara nya upptäckter, utan är mer till för att bekräfta det man tror sig veta. Fast nog är det roligare att komma på nåt nytt.
SadamJR Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Läst rätt intressant forskning nyligen. När jag hittar den ska jag länka. Man har mätt att intelligens hänger ihop med hur mycket man sover. Sov man lite - låg intelligens, sov man mycket - hög intelligens. Sedan alldeles nyligen läste jag annan forskning som sa att de hade kommit på att folk blev vackrare av tillräcklig sömn. 😄😆 En del forskning gör ju inte anspråk på att vara nya upptäckter, utan är mer till för att bekräfta det man tror sig veta. Fast nog är det roligare att komma på nåt nytt. Då ligger du pyrt till. Du verkar ju va en av dom som är vaken dygnet runt. Har oxå hört nyligen att det är bäst att sova 7 timmar, varken mer eller mindre.
debatt Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Du verkar ju va en av dom som är vaken dygnet runt. Vad fick du det ifrån? 😕
Neosus Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 jag tycker att Familjen är lite bra ändå.. men bara lite. Tror jag. 😕
Pazo Postat 18 december 2010 Trådstartare Postat 18 december 2010 Jag äter Godis. Har chips å dipp till snart också 😮
Neosus Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Jag funderar på att värma på lite frödinge ostkaka.
SadamJR Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Vad fick du det ifrån? 😕 Du är i alla fall uppe hela nätterna, tyx det.
SadamJR Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Jag funderar på att värma på lite frödinge ostkaka. Själv ska jag slänga in en findus pannbiff i ugnen. Blir inte bra i micron.
Fidden Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Nu lyssnar jag äntligen på Magnetic Fields. i wish i had an evil twin är min favorit.
Dingbats Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 i wish i had an evil twin är min favorit. Den var inte på 69 Love Songs va? Jag gillade No One Will Ever Love You.
SadamJR Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Den var inte på 69 Love Songs va? Jag gillade No One Will Ever Love You. Det måste va rätt korta låtar på den där plattan.
Fidden Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Den var inte på 69 Love Songs va? Jag gillade No One Will Ever Love You. nä, den är på "i", skivan där alla låtar börjar på i.
Fidden Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Det måste va rätt korta låtar på den där plattan. En del är långa, andra korta.
Fidden Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 men alla har de nåt att ge. Yeah yeah yeah, nåt at ge.
Recommended Posts