Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag ska fixa käk och sedan koka kaffe och sedan ska ja åka bort och fika och sedan ska ja åka och handla och sedan ska ja åka hem och fika.

Postat (redigerat)

LYCKA TILL!!

🥰

Tack debatt. 🥰

Tentan gick väldigt bra faktiskt!! Trots att jag bara sov 3 timmar. 🤪 Hade svårt att sova.

Blir lätt godkänt, kanske en 4:a. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Tack debatt. 🥰

Tentan gick väldigt bra faktiskt!! Trots att jag bara sov 3 timmar. 🤪 Hade svårt att sova.

Blir lätt godkänt, kanske en 4:a. ☺️

Grattis. Sömn är överskattat. Churchill och thatcher sov nästan inte alls.

Postat

Grattis. Sömn är överskattat. Churchill och thatcher sov nästan inte alls.

Sägs att Mozart och Bethoveen sov runt 3 timmar per natt för att hinna skriva så mycket musik som möjligt. Kanske en skröna men å andra sidan fick de mycket gjort. Och bra blev det.

Postat

Andra kända människor som nästan aldrig sov är Benjamin Franklin, Carey Grant, Charles Dickens, Thomas Edison, Marcel Proust, Marilyn Monroe, Vincent Van Gogh, Napoleon, Judy Garland och Groucho Marx.

,

Postat

Andra kända människor som nästan aldrig sov är Benjamin Franklin, Carey Grant, Charles Dickens, Thomas Edison, Marcel Proust, Marilyn Monroe, Vincent Van Gogh, Napoleon, Judy Garland och Groucho Marx.

,

Thomas Edison kan jag tänka mig, har tog ju över 1000 patent på olika uppfinningar och tekniker under sin livstid, helt galet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.