Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, du har fel, det kan inte vara mikrofoner, för de låter inte särskilt mycket.

Hade Memph däremot frågat "Vad har du spelat in trummorna med?", då hade jag gett dig rätt!

Men nu stod det "Vad har du spelat in med trummorna?".

Jaha du menar vilka låtar han använder trummorna?

Postat

bra kväll.

snackade sigur ros med hon som bott på island i flera år

snackade herrgårns livespelningnar med mammalediga QA-chefen

snackade hocky med tokfull Peter

bjussade på mig själv på ett lagomt sätt (dvs, jag gjorde nog inte bort mig tror jag)

drog hem innan det blev för mycket

drog igång en av världens bästa skivor när jag kom hem. (Agaetis byrjun, heeelt sjukt bra skiva... fortfarande)

drloop (oregistrerad)
Postat

Yo! Sett Robyn! Grymt!

Postat

VA GÖ NI?

Jag har suttit och försökt bestämma vad jag ska ha för frontbild på front covern,

men jag har inte bestämt mig ännu.

Sedan har jag ju kommit på själv hur man får alla bilder lika stora, men som ingen

hade en aning om på forumet hur det skulle gå till, annat än att använda beskära,

men funktionen heter ju Formatera helt enkelt. Dock kan ju en del bilder bli helt

spejsade om man inte beskär rätt nära det man vill ha först. De kan bli för breda

eller för höga, menar jag, och inte se riktigt kloka ut.

Sedan fick jag veta att jag är bjuden på konsert med julbord men vet inte om jag

kan gå, det är tight i julveckan. Många återbud redan tydligen.

God natt på er era dårar!

//:debatt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.