Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Go fest våningen under, låter som de river en lägenhet, typ kastar möbler på varandra. xD
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Nej, du har fel, det kan inte vara mikrofoner, för de låter inte särskilt mycket. Hade Memph däremot frågat "Vad har du spelat in trummorna med?", då hade jag gett dig rätt! Men nu stod det "Vad har du spelat in med trummorna?". Jaha du menar vilka låtar han använder trummorna?
Pazo Postat 17 december 2010 Trådstartare Postat 17 december 2010 Jag förstår inte heller memphis fråga... Jag spelade ju liksom in med mickar 😕
Pazo Postat 17 december 2010 Trådstartare Postat 17 december 2010 Förresten... har fett mkt tryck i ena örat och tinnitusljud.. 🤪 Säkert förkylningen som vill bli något av en öroninflamation! DE SUGER
SadamJR Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 okay! ☺️ På en del håll lär dom pröjsa lastbilskort oxå.
Fidden Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 bra kväll. snackade sigur ros med hon som bott på island i flera år snackade herrgårns livespelningnar med mammalediga QA-chefen snackade hocky med tokfull Peter bjussade på mig själv på ett lagomt sätt (dvs, jag gjorde nog inte bort mig tror jag) drog hem innan det blev för mycket drog igång en av världens bästa skivor när jag kom hem. (Agaetis byrjun, heeelt sjukt bra skiva... fortfarande)
debatt Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 sova här nu! Ska upp kl 06:15. 😳🤪 herrrååå LYCKA TILL!! 🥰
debatt Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Vad har du spelat in me trummorna för nått Pazo?? Vad betyder det?
debatt Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 VA GÖ NI? Jag har suttit och försökt bestämma vad jag ska ha för frontbild på front covern, men jag har inte bestämt mig ännu. Sedan har jag ju kommit på själv hur man får alla bilder lika stora, men som ingen hade en aning om på forumet hur det skulle gå till, annat än att använda beskära, men funktionen heter ju Formatera helt enkelt. Dock kan ju en del bilder bli helt spejsade om man inte beskär rätt nära det man vill ha först. De kan bli för breda eller för höga, menar jag, och inte se riktigt kloka ut. Sedan fick jag veta att jag är bjuden på konsert med julbord men vet inte om jag kan gå, det är tight i julveckan. Många återbud redan tydligen. God natt på er era dårar! //:debatt
slejnard Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Jag har haft dambesök! 😮 Kärt återbesök och inget hände mer än surr och snack som i fornstora dagar. 😑☺️
Overkill Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 http://politicalhumor.about.com/library/bl-tea-party-protest-signs.htm 😄
slejnard Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Om man tar en tupplur innebär det att man lurar en tupp månntro 🤪
Recommended Posts