Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Där dikterna har med musiken att göra?

Mina noveller är ju rätt långt ifrån mina låtar och dess texter.

Novellerna är ju minirysare och texterna vardagsrealism.

Du kunde ju ge ut nån slags box, fast du verkar ha så mycket material så det blev väl mer som en lår.

Postat

...fast allra helst skulle ja vilja ha VXT modellen. Mest för att dom ser fläskig ut i utsendet. Iallafall VXT8:an. 😳

Men jag tror RP8 G2 räcker till. Frågan är om 6:an räcker till oxå egentligen. 😳

Jag ska gå på affärn sedan och fråga om dom kan ta hem så att man får testa. 😳

De vore guld värt om man fick lyssna först innan man handla. 😳

Såatte. 😳

Postat

Säger tjejer "puss puss" i telefon till killkompisar?

EDIT: Faktiska exempel uppskattas.

Varför inte? Jag har en killpolare som brukar säga så. 😛 xD

Postat

Hoppar sidor.

Jag körde ner SAAB´n i diket när jag skulle ut från en parkering. Det var snöblint som bara 17, ungefär som en fallucka. Orkade inte ta kort men det såg festligt ut ( som ett "stappat" spjut med vänstra bakdelen en meter upp i luften 😄 ) Som tur var fanns en traktor nära som drog upp mig...

Snyggt jobbat Slejjis! 😄

Postat

5000 spänn kostar det att gå truckutbildning i Ö-vik. 🤪

En vän berättade att han ska nu till våren ska ta truckkort via arbetsförmedlingen som betalar det mesta! Kolla upp det.

Postat

Jag har en tjejpolare som händer att hon avslutar me att säga puss. Men hör ju inte till det vanliga att tjejkompisar säger så.

Är oftast killkompisar. xD Lite mysigt ghey-grabbigt sådär. 😛

Postat (redigerat)

Seriöst nu, faktiskt:

Jag och mina kompisar brukar avsluta när vi ses med att klappa till varann.

Bara ett slag mot nyckelbenet eller nåt. En gång fällde jag en skolkompis

med en spark, vi gjorde en uppsats ihop. Har faktiskt aldrig kramat en kille,

inte ens en manlig släkting.

I telefon avslutar min bäste kompis och jag alltid med att bara lägga på helt plötsligt

utan att ens säga hej - så har vi alltid gjort sedan före första klass.

[edit: bytte ut ett n mot två tt så att ordet en byttes ut mot ordet ett så att ordet ett passade ihop med det efterföljande ordet slag för det heter ett slag och inte en slag som det såg ut som om jag trodde att det gjorde innan jag bytte ut det där n-et mot de två t-na.]

Redigerat av debatt
Postat

Med mickar?

HEHEHEHEHEHEHEHEHE

EHEHEHEHEH

HEHEHEHEHEHEHEHE

...fyfan va rolig jag inte är. 😑

Nej, du har fel, det kan inte vara mikrofoner, för de låter inte särskilt mycket.

Hade Memph däremot frågat "Vad har du spelat in trummorna med?", då hade jag gett dig rätt!

Men nu stod det "Vad har du spelat in med trummorna?".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.