Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag har hört att KRK RP-serien är världens roligaste. De eee roligt!
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Säger tjejer "puss puss" i telefon till killkompisar? EDIT: Faktiska exempel uppskattas. Ring å kolla!
SadamJR Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Där dikterna har med musiken att göra? Mina noveller är ju rätt långt ifrån mina låtar och dess texter. Novellerna är ju minirysare och texterna vardagsrealism. Du kunde ju ge ut nån slags box, fast du verkar ha så mycket material så det blev väl mer som en lår.
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 ...fast allra helst skulle ja vilja ha VXT modellen. Mest för att dom ser fläskig ut i utsendet. Iallafall VXT8:an. 😳 Men jag tror RP8 G2 räcker till. Frågan är om 6:an räcker till oxå egentligen. 😳 Jag ska gå på affärn sedan och fråga om dom kan ta hem så att man får testa. 😳 De vore guld värt om man fick lyssna först innan man handla. 😳 Såatte. 😳
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Allra helst skulle ja vilja ha KRK Exposé E8B för dom verkar riktigt bra. Men 50.000:- känns lite väl mycket.. 😳
Micke H Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Säger tjejer "puss puss" i telefon till killkompisar? EDIT: Faktiska exempel uppskattas. Varför inte? Jag har en killpolare som brukar säga så. 😛 xD
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Hoppar sidor. Jag körde ner SAAB´n i diket när jag skulle ut från en parkering. Det var snöblint som bara 17, ungefär som en fallucka. Orkade inte ta kort men det såg festligt ut ( som ett "stappat" spjut med vänstra bakdelen en meter upp i luften 😄 ) Som tur var fanns en traktor nära som drog upp mig... Snyggt jobbat Slejjis! 😄
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 5000 spänn kostar det att gå truckutbildning i Ö-vik. 🤪 En vän berättade att han ska nu till våren ska ta truckkort via arbetsförmedlingen som betalar det mesta! Kolla upp det.
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Snygg avatar memphis simpson btw 😉 Thanks! ☺️
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 En vän berättade att han ska nu till våren ska ta truckkort via arbetsförmedlingen som betalar det mesta! Kolla upp det. okay! ☺️
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Varför inte? Jag har en killpolare som brukar säga så. 😛 xD BÖG?
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Säger tjejer "puss puss" i telefon till killkompisar? Inte en chans i världshistorien!
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag har en tjejpolare som händer att hon avslutar me att säga puss. Men hör ju inte till det vanliga att tjejkompisar säger så. Är oftast killkompisar. xD Lite mysigt ghey-grabbigt sådär. 😛
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Grahn, jag vet att du allt vill ha lite pussar du med. 😊
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Vad har du spelat in me trummorna för nått Pazo??
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Med mickar? HEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEHEHEH HEHEHEHEHEHEHEHE ...fyfan va rolig jag inte är. 😑
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 (redigerat) Seriöst nu, faktiskt: Jag och mina kompisar brukar avsluta när vi ses med att klappa till varann. Bara ett slag mot nyckelbenet eller nåt. En gång fällde jag en skolkompis med en spark, vi gjorde en uppsats ihop. Har faktiskt aldrig kramat en kille, inte ens en manlig släkting. I telefon avslutar min bäste kompis och jag alltid med att bara lägga på helt plötsligt utan att ens säga hej - så har vi alltid gjort sedan före första klass. [edit: bytte ut ett n mot två tt så att ordet en byttes ut mot ordet ett så att ordet ett passade ihop med det efterföljande ordet slag för det heter ett slag och inte en slag som det såg ut som om jag trodde att det gjorde innan jag bytte ut det där n-et mot de två t-na.] Redigerat 17 december 2010 av debatt
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Vad har du spelat in me trummorna för nått Pazo?? Synthar o gitarr kanske?
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Med mickar? HEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEHEHEH HEHEHEHEHEHEHEHE ...fyfan va rolig jag inte är. 😑 ☺️
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Med mickar? HEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEHEHEH HEHEHEHEHEHEHEHE ...fyfan va rolig jag inte är. 😑 Nej, du har fel, det kan inte vara mikrofoner, för de låter inte särskilt mycket. Hade Memph däremot frågat "Vad har du spelat in trummorna med?", då hade jag gett dig rätt! Men nu stod det "Vad har du spelat in med trummorna?".
Recommended Posts