debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 I'm a highway star idag har jag druckit öl med 6 brudar dekadens 😛
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Arbetsförmdelingen kanske kan skjuta till. Om de är intresserade av att få dig i arbete. Ja man tycker det!
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 rebound rebound rebound rebound ready okay EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=Qkm_n7kj48c Väldigt bra ljudkvalitet. Clash.
Dingbats Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag ska inte gå på några studentskivor i hela mitt liv! SkönT
Overkill Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 I'm a highway star idag har jag druckit öl med 6 brudar Och klockan är inte ens sju!
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Funderar på att skriva en tung (2-kilos) Fantasyroman. Såg nämligen ett avsnitt av Veckans Brott, där de diskuterade trovärdigheten i kriminalromaner om Polisens arbete. Jag har aldrig varit intresserad av någon trovärdighet när jag läser eller ser en polisfilm eller vad f*n det än är. De måste ha missuppfattat nåt! Är man intresserad av det ser man en dokumentärfilm eller ännu hellre gör en själv.
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Min bäste kompis talade t.o.m. om trovärdighet i genren skräck, det är helt sjukt. Det är ju FIKTION för helvete!! 😠
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 juletider... Annika brukade spela den väldigt ofta.... en hmm.. granne jag hade.
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag ska inte gå på några studentskivor i hela mitt liv! SkönT Gôtt att höra!! ☺️
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Ifall någon undrar hur det går/gick med min novellsamling kan jag berätta det... Jag har skickat till fem förlag. Tre av dem har inte svarat ännu. Det första förlaget jag skickade till svarade äntligen sent omsider, vilken väntan det kan vara. De hade inte läst manuset! 😠 De hade läst följebrevet och kollat att det inte var "deras" genre. Det andra förlaget fick jag tillbaka paketet ifrån helt intakt, dvs. de hade inte öppnat det öht. Personen ifråga satt inte längre på den adressen, utan på en annan adress men på samma förlag. Istället för att brevbäraren då delade ut paketet på den nya adressen (inom samma stad, observera), så stämplade Posten paketet och skickade tillbaka det till mig - UTAN adressändringslapp eller nån annan förklaring. Men nu kan jag inte skicka på paketet på lådan igen, men den rätta nya adressen angiven av mig på paketet, då de har stämplat paketet. De delar inte ut det två gånger, särskilt inte med stämpel. Han skulle ha lagt undan det och skickat det vidare internt inom Posten. Jag får åka med det själv isåfall. 😐
Dingbats Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag tycker det vore kul om du gav ut novellsamlingen och skivan som samma produkt.
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag tycker det vore kul om du gav ut novellsamlingen och skivan som samma produkt. Var det Mando Diao som gav ut en cd och tidskrift samtidigt? Det blev ett djävla liv av nån anledning.
Dingbats Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Nej, The Ark var det ju. Ja. Men novellsamling vore mer seriöst. Jag har funderat lite på att "ge ut" en instrumental skiva med tillhörande dikter.
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag funderar på att planka en låt. Träplanka HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 😕
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 (redigerat) Ja. Men novellsamling vore mer seriöst. Jag har funderat lite på att "ge ut" en instrumental skiva med tillhörande dikter. Där dikterna har med musiken att göra? Mina noveller är ju rätt långt ifrån mina låtar och dess texter. Novellerna är ju minirysare och texterna vardagsrealism. Redigerat 17 december 2010 av debatt
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag funderar på att planka en låt. Träplanka HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 😕 Det roligaste är slutet att alla ungarna tagit loss ALLA de andra plankorna i bygget, när de äntligen levererar sista plankan.
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Det vore roligt om man hade världens roligaste grej lixom. Det vore roligt.
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Det roligaste är slutet att alla ungarna tagit loss ALLA de andra plankorna i bygget, när de äntligen levererar sista plankan. Den är rolig!
Dingbats Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Det vore roligt om man hade världens roligaste grej lixom. Det vore roligt. Jag har hört att KRK RP-serien är världens roligaste.
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Den där KRK8 är nog riktigt bra! I danskan betyder rolig nåt annat. Konstigt.
Dingbats Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 (redigerat) Säger tjejer "puss puss" i telefon till killkompisar? EDIT: Faktiska exempel uppskattas. Redigerat 17 december 2010 av Dingbats
Dingbats Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 (redigerat) Redigerat 17 december 2010 av Dingbats
Recommended Posts