Dingbats Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Alltså jag har haft min pappa på fejjan i över ett år nu, och ALLA hans statusuppdateringar är ordvitsar och/eller skämt. Och då uppdaterar han statusen flera gånger om dagen dessutom. "Flamberar över maten för julafton då horder av gäster väntas. Fint ska det vara, Brasserie Andersson sur Le Glomeus är ju inte vilken sylta som helst. Nåväl, det lutar åt fisk, det får det brie. Får nog lägga på ett kål oxå så inte svärmor blir sur, då blir det ett himla leverståhej. Flamberade ett tag på bruna bönor, men det fick vört. Sås, nu tror jag det börjar bli färdigpanerat." Hur orkar han?? "Dölj"
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Jag funderar på KRK RP6 ROKIT G2 eller KRK RP8 ROKIT G2 😑
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Alltså jag har haft min pappa på fejjan i över ett år nu, och ALLA hans statusuppdateringar är ordvitsar och/eller skämt. Och då uppdaterar han statusen flera gånger om dagen dessutom. "Flamberar över maten för julafton då horder av gäster väntas. Fint ska det vara, Brasserie Andersson sur Le Glomeus är ju inte vilken sylta som helst. Nåväl, det lutar åt fisk, det får det brie. Får nog lägga på ett kål oxå så inte svärmor blir sur, då blir det ett himla leverståhej. Flamberade ett tag på bruna bönor, men det fick vört. Sås, nu tror jag det börjar bli färdigpanerat." Hur orkar han?? Detta?
Overkill Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 "Dölj" Nej! Han berättar ju om saker som händer men rullar in det i massa ordvitsar. Man kan ju inte dölja sin familj heller!
Memphis Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Själv skulle jag va glad om jag fick ett jobb 😑 Grahn, om du skulle vilja ha ett tips om du är i behov av jobb så är det att lägga dom pengarna på en truckutbildning istället. Kostar 3-4000kr, det tar 2 veckor och finns faktiskt en hel del arbeten att få.
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Jag funderar på KRK RP6 ROKIT G2 eller KRK RP8 ROKIT G2 😑 Generellt sagt, KRK är säkert bra, vilket som. Studera djupet på dem framförallt - 8an är ju fetdjup. Morsan fick ett par danska Tangent mindre högtalare för de två tidigare paren Sonab och HiFi "NoName" var rätt slut. De där Tangent är nog ungefär som KRK 8 i storlek, men jösses vilken bas det är!!!! För mycket för mig t.o.m. Tar man fram dem en meter från bakvägg och ned ett snäpp på basen så är dock ljudet bra. Men liksom att såna små som dom små Tangent kan ge mer bas än mina stora golvare från Audiovector är konstigt. Har du nån stor musikaffär "i närheten" som har bra sortiment?
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Nej! Han berättar ju om saker som händer men rullar in det i massa ordvitsar. Man kan ju inte dölja sin familj heller! Ta bort bland vänner? 😕
Fidden Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Kunde du inte ha bytt bort den mot mer marsipan, eller nåt? chefen ville ha allt mitt kött och erbjöd mig sin påse med mintkyssar. jag spelade överdrivet imponerad över erbjudandet och avböjde sedan.
Overkill Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 chefen ville ha allt mitt kött och erbjöd mig sin påse med mintkyssar. jag spelade överdrivet imponerad över erbjudandet och avböjde sedan. 😄
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 VÄSKA!! tredje gången gillt. Nu hämtar jag den...
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Grahn, om du skulle vilja ha ett tips om du är i behov av jobb så är det att lägga dom pengarna på en truckutbildning istället. Kostar 3-4000kr, det tar 2 veckor och finns faktiskt en hel del arbeten att få. Jag har faktiskt funderat på det. Läser du mina tankar? 😕
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Det lackar mot robinsonfinal. Nämen!! De e ju fopoll för helvete!
SadamJR Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Kom på att det kan tolkas åt andra hållet också. Att ingen vill ha honom. Vad taskigt. Vad komplicerat.
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Generellt sagt, KRK är säkert bra, vilket som. Studera djupet på dem framförallt - 8an är ju fetdjup. Morsan fick ett par danska Tangent mindre högtalare för de två tidigare paren Sonab och HiFi "NoName" var rätt slut. De där Tangent är nog ungefär som KRK 8 i storlek, men jösses vilken bas det är!!!! För mycket för mig t.o.m. Tar man fram dem en meter från bakvägg och ned ett snäpp på basen så är dock ljudet bra. Men liksom att såna små som dom små Tangent kan ge mer bas än mina stora golvare från Audiovector är konstigt. Det låter intressant! 😕
SadamJR Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Nämen!! De e ju fopoll för helvete! Det är väl ingen match som betyder nåt? Robinson börjar inte förrän 20.00.
Memphis Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Jag har faktiskt funderat på det. Läser du mina tankar? 😕 😱 Men seriöst, kör på det ifall det börjar krisa. När jag sökte truckjobb förra året så fick jag napp på första jag sökte, fast kunde inte arbeta de erbjudna tiderna så fick avböja. Visserligen har jag ett halvårs erfarenhet men om du har skaffat utbildningen så företaget slipper pröjsa så har du mycket större chanser till jobbet än om du inte skulle haft truckortet. I´m just saying. ☺️
Memphis Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Nämen!! De e ju fopoll för helvete! Jaha, det e därför grannarna skriker och stojjar. Vaddå, e det VM igen? 😳 xD
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 😱 Men seriöst, kör på det ifall det börjar krisa. När jag sökte truckjobb förra året så fick jag napp på första jag sökte, fast kunde inte arbeta de erbjudna tiderna så fick avböja. Visserligen har jag ett halvårs erfarenhet men om du har skaffat utbildningen så företaget slipper pröjsa så har du mycket större chanser till jobbet än om du inte skulle haft truckortet. I´m just saying. ☺️ Tror jag ska kolla om det finns nån utbildning här i närheten eller blir jag tvungen att flytta söderöver för det? Orkar jag inte.. Men jag ska kolla. 🥰
Memphis Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Tror jag ska kolla om det finns nån utbildning här i närheten eller blir jag tvungen att flytta söderöver för det? Orkar jag inte.. Men jag ska kolla. 🥰 Just det, glömde att du bor uppe i lapphelvetet. 😆 Ja, gör så 🥰
Memphis Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Tror jag ska kolla om det finns nån utbildning här i närheten eller blir jag tvungen att flytta söderöver för det? Orkar jag inte.. Men jag ska kolla. 🥰 Får komma ihåg att ta det lugnt i svängarna bara. ☺️
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Får komma ihåg att ta det lugnt i svängarna bara. ☺️ hehe fasiken va ja kommer att rejsa isåfall
Recommended Posts