Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ska söka om utbyte till nästnästa termin (dvs höstterminen). känns ju mest värt att åka två terminer egentligen men samtidigt så blir det ett år extra studier i så fall eftersom masterprogrammen bara har intagning på hösten.

Postat

utbyte som ombyte

till usa:s förenta states antar jag.

Faktiskt kanada i första hand. Min lista med alternativ är för tillfället:

Queen's University (Kingston, typ mittemellan Toronto och Montreal)

McGill University (Montreal)

University of British Columbia (Vancouver)

University of Toronto

University of Texas at Austin (duh)

University of Kansas (Lawrence, Kansas)

Det jobbiga eftersom jag är en värdelös människa är att jag sitter och kollar in städers crime rates för att se om dom är nått att ha.

Postat

Faktiskt kanada i första hand. Min lista med alternativ är för tillfället:

Queen's University (Kingston, typ mittemellan Toronto och Montreal)

Det ligger ju på Jamaica! Det vore ju soft.

Nej men bra.

Postat

Det jobbiga eftersom jag är en värdelös människa är att jag sitter och kollar in städers crime rates för att se om dom är nått att ha.

Hur ser ditt samband ut då?

😕

Postat

Ska nog se thrillern kl 9 ikväll på TV. Har idag lärt mig att TV alltid stavas med stora bokstäver i vanlig text, vilket ser för djävligt ut men så är det - TV. Jag har sett några thrillers sista tiden, en med Halle Berry om Internet och mord som jag tyckte var sådär, en med Charlize Theron om en kidnappning som var bra. Den ikväll handlar om att ett barn försvinner. Medverkar gör Jodie Foster.

Postat

hehe, visste inte att cyanide and happiness fanns som animerade kortfilmer.

Den alternativa versionen är helt hysterisk xD

Postat

Pratade med mamma i telefon i typ 1,5 timmar förut. Tog aslång tid av någon okänd anledning. Kom i alla fall fram till att jag nog ska byta efternamn samt att jag ska söka utbyte ett år och inte bara en termin. Såatte.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.