Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Uppg. G1-3 "Du arbetar som gjuteritekniker på ett gjuteri och har...."

Jag ska ju förfan inte bli gjutningstekniker? 😳😠 Tycker de kunde fokusera på vad man ska tänka på vid konstruerandet av produkter som ska gjutas istället eftersom vi läser till konstruktörer. 😑

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Uppg. G1-3 "Du arbetar som gjuteritekniker på ett gjuteri och har...."

Jag ska ju förfan inte bli gjutningstekniker? 😳😠 Tycker de kunde fokusera på vad man ska tänka på vid konstruerandet av produkter som ska gjutas istället eftersom vi läser till konstruktörer. 😑

De kanske menade "njutning".

Postat

fick en stor jävla korg från jobbet idag full med ost, kött, choklad, kex, marsipantomtar, glögg, diverse burkar med diverse matvaror i, etc. vägde säkert 10 kg.

Postat

fick en stor jävla korg från jobbet idag full med ost, kött, choklad, kex, marsipantomtar, glögg, diverse burkar med diverse matvaror i, etc. vägde säkert 10 kg.

Kött 😮

Postat

Alltså jag har haft min pappa på fejjan i över ett år nu, och ALLA hans statusuppdateringar är ordvitsar och/eller skämt. Och då uppdaterar han statusen flera gånger om dagen dessutom.

"Flamberar över maten för julafton då horder av gäster väntas. Fint ska det vara, Brasserie Andersson sur Le Glomeus är ju inte vilken sylta som helst. Nåväl, det lutar åt fisk, det får det brie. Får nog lägga på ett kål oxå så inte svärmor blir sur, då blir det ett himla leverståhej. Flamberade ett tag på bruna bönor, men det fick vört. Sås, nu tror jag det börjar bli färdigpanerat."

Hur orkar han??

Postat

På tv var det en som ringde in och sa att alla på jobbet fick varsin iPhone.

Jag fick en blyertspenna en gång minns jag. En sån som man kan stoppa in stift i,

även kallad stiftpenna. Men den var så trång att bara två stift fick plats.

Postat

Nej, nu måste jag hämta väskan.

Synd att jag glömt koden till mitt lås på vinden där den finns... 😆

Sen lär ju väskan ha en kod också, som jag inte använt på 10 år...

Räknade ut häromdagen att jag har ungefär 74-76 4-siffriga koder att hålla i huvet.

Man kanske borde skriva upp dem?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.