Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Pink Floyd David Gilmour Strata rätt fräckt Det håller jag med om. Jag blir fan mer å mer sugen på en strata alltså. 🥰
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Okej då förstår jag lite bättre! 😄 Man får inte heller underskatta att det ser bättre ut med allt det krimskramset på en skiva som folk är vana vid att se, även om de inte erkänner det rakt ut. "Det verkar inte va en riktig skiva" har man ju sett de köpstarka fjortisarna säga i butiken om en osignad cd och dömt ut den innan de lyssnat. 😆
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Man får inte heller underskatta att det ser bättre ut med allt det krimskramset på en skiva som folk är vana vid att se, även om de inte erkänner det rakt ut. "Det verkar inte va en riktig skiva" har man ju sett de köpstarka fjortisarna säga i butiken om en osignad cd och dömt ut den innan de lyssnat. 😆 Håller med! Inte har jag lust att betala 200 spänn för en hembränt.
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Det håller jag med om. Jag blir fan mer å mer sugen på en strata alltså. 🥰 Jaa... jag har inte heller någon, Gitarrkompisen har dock en mörkgrå. Men han skulle vilja ha en USA-byggd då hans är Japantillverkad. Men fan, den e bra ju. Det är strata med på två av våra låtar. Kan tänka mig att kika på de billigare Mexico-tillverkade stratorna, 70ies style. En i TriBurst eller antikvitt. Allt kostar ju...
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Håller med! Inte har jag lust att betala 200 spänn för en hembränt. FJORTIS!!! Nä, det är väl självklart. Linus tyckte dock att man INTE skulle sätta cd recordable-loggan på en bränd cdr, utan en Compact Disc Audio-logga då istället, eller möjligen ingen alls.
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Jaa... jag har inte heller någon, Gitarrkompisen har dock en mörkgrå. Men han skulle vilja ha en USA-byggd då hans är Japantillverkad. Men fan, den e bra ju. Det är strata med på två av våra låtar. Kan tänka mig att kika på de billigare Mexico-tillverkade stratorna, 70ies style. En i TriBurst eller antikvitt. Allt kostar ju... Fan va gott! jag ska fan köpa en cd av er sedan. ☺️
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Fan va gott! jag ska fan köpa en cd av er sedan. ☺️ 🥰
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 När har Neosus sin första cd klar? vet inte! 😛 jag och en kompis håller på att skapa låtar så nångång blir det. 😊
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 HAHA!!! Undrar vad de säger när vi är på 2728 strax och Dingbats som siste man (bortsett från Krokodil) slutade på början av 2724. 😄
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 vet inte! 😛 jag och en kompis håller på att skapa låtar så nångång blir det. 😊 Spännande. Är det en duo? Gör ni texter också?
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Min/vår första cd är ett "evighetsprojekt" av olika anledningar. Men sedan nu i januari ska jag/vi börja spela in en massa andra låtar. Nu när jag sonderat terrängen vet jag hur det går till och hur program fungerar och sånt, så det flyter nog på smidigare.
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Konstigt ljud från köket låter det som. Men kom på att det är luftfuktaren som susar.
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 (redigerat) Spännande. Är det en duo? Gör ni texter också? Nä det är mest han som skriver låtar och texter och jag som färdigställer låtarna med allt vad det innebär. Redigerat 16 december 2010 av Neosus
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Nu vart det ny sida och tröttheten är kompakt. Gränsar till dov huvudvärk.
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Nu vart det ny sida och tröttheten är kompakt. Gränsar till dov huvudvärk. Dax att sova nu då kanske. 😑
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Patti Smith. Storebrorsan hade orginal-LPn när den kom, first edition. Hit i 30 år. Inte dåligt.
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 E d nya människor i Musikhjälpen nu? Jag har bara på ljudet. Hon är ju blond med figur... 😊
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 E d nya människor i Musikhjälpen nu? Jag har bara på ljudet. Hon är ju blond med figur... 😊 mmm 😊
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 .... nej det var nog bara ett annat bord i samma program... 😄
debatt Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v=697fHUK9bco Denna skiva beställde jag förut, till min gitarrkompis i julklapp. Vet du att Tony Joe White var Mark Knopflers stora idol och som han lärde av!! På senaste CD-n är dessutom Knopfler, JJ Cale m.fl med.
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v=697fHUK9bco Denna skiva beställde jag förut, till min gitarrkompis i julklapp. Vet du att Tony Joe White var Mark Knopflers stora idol och som han lärde av!! På senaste CD-n är dessutom Knopfler, JJ Cale m.fl med. Tina Turner! Riktigt bra cover!
Neosus Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 (redigerat) ..är det Tony Joe White som skrivit den låten? 😳 Riktigt bra version det där. 🥰 Redigerat 16 december 2010 av Neosus
Recommended Posts