Overkill Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Ska skriva ett brev till en tjej jag var besatt av kring den tiden, fast adresserat till någon annan. En grej på en sån där sida där man skickar post till varann. Tänkte om jag hade skrivit något i längsta om det, men inte mycket. Oj, vem var det? Argentinskan?
Dingbats Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Oj, vem var det? Argentinskan? Heh, nej men det kunde det ha varit. Det var en tjej som jag fick lite ögonkontakt med en gång och extrapolerade loss. https://www.studio.se/index.php?showtopic=46644&view=findpost&p=768293 Hon var faktiskt söt och än idag kan jag gräma mig lite att det inte blev något, men å andra sidan hade det gått åt helvete om det hade hänt nåt för jag var så fullständigt omogen.
SadamJR Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Heh, nej men det kunde det ha varit. Det var en tjej som jag fick lite ögonkontakt med en gång och extrapolerade loss. https://www.studio.se/index.php?showtopic=46644&view=findpost&p=768293 Hon var faktiskt söt och än idag kan jag gräma mig lite att det inte blev något, men å andra sidan hade det gått åt helvete om det hade hänt nåt för jag var så fullständigt omogen. Du skulle kunna bli en bra stalker.
Dingbats Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Du skulle kunna bli en bra stalker. Jag ÄR en bra stalker.
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Hur skriver man sånt där P inom ring som står på skivor?? Producenträttigheterna...
Dingbats Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Hur skriver man sånt där P inom ring som står på skivor?? Producenträttigheterna... Först ritar man som ett rakt streck uppifrån och ner. Sen lyfter man upp pennan och sätter ner den längst upp på strecket, och ritar som en halvcirkel utåt höger och neråt, som sträcker sig över ungefär halva strecket i höjdled. Sen lyfter man upp pennan igen och sätter ner den en liten bit ovanför strecket, och ritar som en ring runt hela strecket med halvcirkeln.
Pazo Postat 15 december 2010 Trådstartare Postat 15 december 2010 Om man kallar effektförbrukningen för f och och produktionshastigheten för p, och sätter p = sin f får man z = 1/fp = 1/(f sin f), och om man låter f gå mot noll ger det att z går mot oändligheten. Stämmer det verkligen?
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Stämmer det verkligen? Bara om man blandar in stora sigma och lilla delta.
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Här e så isande kallt att det smärtar i pannan inomhus.
Recommended Posts