Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska skriva ett brev till en tjej jag var besatt av kring den tiden, fast adresserat till någon annan. En grej på en sån där sida där man skickar post till varann. Tänkte om jag hade skrivit något i längsta om det, men inte mycket.

Oj, vem var det? Argentinskan?

Annons
Postat

Oj, vem var det? Argentinskan?

Heh, nej men det kunde det ha varit. Det var en tjej som jag fick lite ögonkontakt med en gång och extrapolerade loss. https://www.studio.se/index.php?showtopic=46644&view=findpost&p=768293

Hon var faktiskt söt och än idag kan jag gräma mig lite att det inte blev något, men å andra sidan hade det gått åt helvete om det hade hänt nåt för jag var så fullständigt omogen.

Postat

Heh, nej men det kunde det ha varit. Det var en tjej som jag fick lite ögonkontakt med en gång och extrapolerade loss. https://www.studio.se/index.php?showtopic=46644&view=findpost&p=768293

Hon var faktiskt söt och än idag kan jag gräma mig lite att det inte blev något, men å andra sidan hade det gått åt helvete om det hade hänt nåt för jag var så fullständigt omogen.

Du skulle kunna bli en bra stalker.

Postat

Hur skriver man sånt där P inom ring som står på skivor?? Producenträttigheterna...

Först ritar man som ett rakt streck uppifrån och ner. Sen lyfter man upp pennan och sätter ner den längst upp på strecket, och ritar som en halvcirkel utåt höger och neråt, som sträcker sig över ungefär halva strecket i höjdled. Sen lyfter man upp pennan igen och sätter ner den en liten bit ovanför strecket, och ritar som en ring runt hela strecket med halvcirkeln.

Postat

Om man kallar effektförbrukningen för f och och produktionshastigheten för p, och sätter p = sin f får man z = 1/fp = 1/(f sin f), och om man låter f gå mot noll ger det att z går mot oändligheten.

Stämmer det verkligen?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.