Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har ni nån säker?

Spelar Kompany i Man City imon kväll, Dingbats?

Du som vet allt om honom.

[edit: felstavning (men vad har det för betydelse vad orsaken är?)]

Redigerat av debatt
Annons
Postat

yes..dekorationsmålningskunskapen sitter i. ser ödlelikt ut..."hon" hade spruckit totalt i sargen..fullt spelbar nu

Vad heter hon?

Min heter Blonde Beauty

Postat
var 😲

Ok, jag fattar piken. VAR det du som skymtade där bland gitarren?

Postat

Jag testade den där nya "Snabbkassa" hos Bengans Webbutik.

Den är så djävla snabb att köpen inte ens hinner mailbekräftas

efter att köpet registrerats. De sänder väl iväg någon kurir

på häst uppifrån Stigbergstorget nu, antar jag.

*ironi*

Postat

Jag har haft en washburn. Det satt en riktigt bra mickpreamp i den. Var bara att lajna den direkt och ställa in ett ljud och köra. Lät skitbra.

såatte

Postat

"fru"? 😳

Nog för att jag hört musiker som har smått osunda förhållanden med sina instrument, men att gifta sig med dem låter nästan perverst...

Och att spela på nån annans instrument är ju direkt omoraliskt!

Postat

"fru"? 😳

Nog för att jag hört musiker som har smått osunda förhållanden med sina instrument, men att gifta sig med dem låter nästan perverst...

Och att spela på nån annans instrument är ju direkt omoraliskt!

Why not? Jag ser min gamla trogna Ibanez, som heter Angelina, som min fru, och min nuvarande Schecter, Jennifer, för min älskarinna. 🥰

Postat

Why not? Jag ser min gamla trogna Ibanez, som heter Angelina, som min fru, och min nuvarande Schecter, Jennifer, för min älskarinna. 🥰

Schecter är vacker! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.