Memphis Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Micke, har du fiskminne eller, postade ju den för typ 5 dagar sedan. 😛
SadamJR Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Musiken är mycket bättre i verserna. Men när killen sjunger helt ensam i verserna låter det som han ska vomera nästan. Det bästa är verserna när flera sjunger. Tycker refrängerna låter lite musikal-ghey sådär eller World aid. Malande tråkgitarr. Har aldrig hört låten förut. Sångarn var advokat.
Memphis Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 (redigerat) Så jävla episkt! 😄😆😄 Vill fan se den filmen igen. Ska lära mig låten vid 2 min. 😛 http://www.youtube.com/watch?v=f8pzc3EPEuI Redigerat 15 december 2010 av Memphis
Micke H Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Micke, har du fiskminne eller, postade ju den för typ 5 dagar sedan. 😛
Memphis Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Nu ska jag på replokalsmöte me Sensus. meeeh. herrå
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Banken har dragit pengarna, men Bengans har inte fått min order!! Hur gick det till? Vad göra nu?? 😕
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Köpa skivan en gång till tänker jag fan inte göra... 😠
Dingbats Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Köpa skivan en gång till tänker jag fan inte göra... 😠 Vad var det för skiva och varför köpte du från Bengans som är typ dyrast i hela världen?
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Vad var det för skiva och varför köpte du från Bengans som är typ dyrast i hela världen? Det är sumprockplatta till en musiker. Den kostade bara 79;- och var billig där. Snabb frakt om man köper den med kort, då går den som brev. Man kunde inte köpa endast en skiva med faktura. Och fler än en skiva går som paket med längre leveranstid. Jag siktar ju på att få den på fredag, då vi ska ses på söndag. Gorky's, Books, Kevin Ayers och annat roligt har de inne i den fysiska butiken, så de kan jag lyssna på där. Men denna plattan var beställningsvara i hela världen.
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Den verkar tro att rulltrappan är blöt... 😆 Jag tolkar det som att den ser trappstegen och är van att gå i dem.
debatt Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 "Gör beställning en gång till". Som när jag köpte en importskiva från USA som kostade typ 365 spänn. Sedan var skivan ändå inte annat än slut, men jag fick vänta tre månader innan jag fick tillbaka pengarna från banken.
Recommended Posts