Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, men bara man laddar upp en så lång bild (på höjden) så är det inga problem för Facebook att använda den.

Nu blir förstås miniatyr-varianten på min profilbild jävligt skum. 😆 Men det kan jag leva med.

Jasså okej. 😄

Snart kommer säkert fuktionen att man kan pimpa sin profilsida á la myspace.

Postat

Hmm, jag kommer bara få ett problem nästa gång någon taggar mig i ett foto. xD

Men det går iofs att lösa det också. ☺️

Postat (redigerat)

E ju bara att kryssa bort bilden så försvinner den från profilsidan bara. ☺️

Men ser ju roligt ut om du glömmer det. xD

Redigerat av Memphis
Postat

E ju bara att kryssa bort bilden så försvinner den från profilsidan bara. ☺️

Men ser ju roligt ut om du glömmer det. xD

Det har du fan rätt i. Fan du är inte så dum som din tomtemössa kan ge sken av. ☺️

Postat

Äh, korkade människor har roligare. Se bara på blondinerna. Jag vill också ta på mig kläderna och gå hem det första jag gör på morgonen. 🙁

Postat

Varje gång jag hör den där blir jag lika förvånad över hur makalöst dålig versen är och hur makalöst bra refrängen är.

Musiken är mycket bättre i verserna. Men när killen sjunger helt ensam i verserna låter det som han ska vomera nästan.

Det bästa är verserna när flera sjunger. Tycker refrängerna låter lite musikal-ghey sådär eller World aid. Malande tråkgitarr.

Har aldrig hört låten förut.

Postat (redigerat)

Sitter här och räknar på utslitningstid av skäreggar på fräsar för maximal produktionshastighet. Och effektförbrukning, averkningshastighet, skärhastighet, bordsmatning osv woho 😳🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Sitter här och räknar på utslitningstid av skäreggar på fräsar för maximal produktionshastighet. Och effektförbrukning, averkningshastighet, skärhastighet, bordsmatning osv woho 😳🤪

Om man kallar effektförbrukningen för f och och produktionshastigheten för p, och sätter p = sin f får man z = 1/fp = 1/(f sin f), och om man låter f gå mot noll ger det att z går mot oändligheten.

Postat

Tremolo 🥰 lover!

Tyvärr kommer detta aldrig bli en stor hit.

Nej, refrängen kommer ju först efter cirka 1:20.

Lyssna på effekten på sången i sticket på den här:

Postat

Tremolo 🥰 lover!

Tyvärr kommer detta aldrig bli en stor hit.

Lyssna på effekten på sången i sticket på den här:

Postat

Hehe. Jo ja, jag hörde det. Tyvärr skiljer sig refrängen för lite från verserna,

och märks mest genom kursiverad text i häftet, om det finns nåt. Jag säger inte

att detta är sämre än vad som jag kan tänka mig ligger topp på listorna (vem

bryr sig om det?), men jag vet hur marknaden och folk tänker. Man hör det alltför

ofta. Den roligaste musiken, som är något att upptäcka, är ju inte topp 10 direkt...

Postat

Hehe. Jo ja, jag hörde det. Tyvärr skiljer sig refrängen för lite från verserna,

och märks mest genom kursiverad text i häftet, om det finns nåt. Jag säger inte

att detta är sämre än vad som jag kan tänka mig ligger topp på listorna (vem

bryr sig om det?), men jag vet hur marknaden och folk tänker. Man hör det alltför

ofta. Den roligaste musiken, som är något att upptäcka, är ju inte topp 10 direkt...

Man måste inte bry sig alls överhuvudtaget om listorna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.