Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

eller nää...i fantasin kanske...men det vore fett nice om det blev sommar strax efter jul nångång...typ vår i januari-mars å sen sommar i ca 5 månader 😑 +...ungefär som nu fast längre somrar och svalare vintrar eftersom jag inte har råd att åka utomlands så får väl sommarn komma hit tänker jag. 😛

Postat

Jägermeister smakar som hostmedicin jag fick när jag var barn.

Exakt! Så säger alla jag känner.

Vedervärdigt m.a.o.

Det är en örtbrygd.

Postat

Varje gång jag hör den där blir jag lika förvånad över hur makalöst dålig versen är och hur makalöst bra refrängen är.

Postat

eller nää...i fantasin kanske...men det vore fett nice om det blev sommar strax efter jul nångång...typ vår i januari-mars å sen sommar i ca 5 månader 😑 +...ungefär som nu fast längre somrar och svalare vintrar eftersom jag inte har råd att åka utomlands så får väl sommarn komma hit tänker jag. 😛

Morrn. Tycker nog att vintern är tillräckligt sval.

Postat

Var en snubbe på nyheterna som pratade skånska och snackade om ansvar i nån politisk fråga så jag bara antog att han var Sverigedemokrat. Men nu såg jag att han visst var sosse.

Postat

Var en snubbe på nyheterna som pratade skånska och snackade om ansvar i nån politisk fråga så jag bara antog att han var Sverigedemokrat. Men nu såg jag att han visst var sosse.

Menar du att det inte gick att höra vad han sa?

Postat (redigerat)

Varje gång jag hör den där blir jag lika förvånad över hur makalöst dålig versen är och hur makalöst bra refrängen är.

😄

Sångaren har förövrigt några riktigt sköna moves. xD

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.