debatt Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Ahh...jajajaja...här heter det anisbröd tror jag. Fan jag borde ju kunna GBGska eftersom det är min hemby...muaaaahahaha Nej, det är en annan grej... med anis. Klenäter (som är en skånsk specialitet och där heter klenor) har kanel.
Neosus Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Satsuma är mer höger medans Mandarin är vänster 😱
debatt Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Styrbjörn är bra namn. Funkar det bra med ÅÄÖ alltså? Jag har Keith Richards, Tony Chapman, Bill Wyman, Ian Stewart, Mick Taylor och Charlie Watts... sen vet jag att jag har haft Brian Jones, Ronnie Wood och Mick Jagger, men jag vet inte vilka det var och vad som har hänt med dem 😕 Vad kul! 😄 Mina heter Boobie, Hooter och Tittie
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Så småningom kommer jag säkert börja lyssna på Stones också, och då blir det ju skittöntigt att jag döper grejer efter dem. Får gå på The Who-medlemmar när Stones tar slut tror jag.
Pazo Postat 14 december 2010 Trådstartare Postat 14 december 2010 Styrbjörn är bra namn. Funkar det bra med ÅÄÖ alltså? Jag har Keith Richards, Tony Chapman, Bill Wyman, Ian Stewart, Mick Taylor och Charlie Watts... sen vet jag att jag har haft Brian Jones, Ronnie Wood och Mick Jagger, men jag vet inte vilka det var och vad som har hänt med dem 😕 När jag körde windows hette min interna alltid Torbjörn!
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 När jag körde windows hette min interna alltid Torbjörn! Lite småtöntigt också.
debatt Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Men hur smakar dom? Som.. klenäter. Lite lätt kanelsmak, men med en oas av andra dofter och milda smaker, och beroende på valet av dessa så kan de smaka citron och/eller konjak också t.ex. En perfekt fritering så smälter de lätt i munnen efter ett tag. Som den första kyssen av ens Älskade!
debatt Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 ÅÅÅÅ nu blev jag sugen på citron! Säg inte att du gillar saltlakrits också! 😕
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Säg inte att du gillar saltlakrits också! 😕 Helst i kombination!
debatt Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Helst i kombination! Jajaja... *suckade han uppgivet* ...det är ju du som gillar chilinötter också, en hel självplockad påse på halvkilot minst... [smaklökar?]
debatt Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Tror jag ska döpa mina hårddiskar till den kommande datorn efter medlemmarna i Göteborgs Symfoniorkester.
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Tror jag ska döpa mina hårddiskar till den kommande datorn efter medlemmarna i Göteborgs Symfoniorkester. Eller deras chefsdirigenter. Gustavo Dudamel
SadamJR Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Som.. klenäter. Lite lätt kanelsmak, men med en oas av andra dofter och milda smaker, och beroende på valet av dessa så kan de smaka citron och/eller konjak också t.ex. En perfekt fritering så smälter de lätt i munnen efter ett tag. Som den första kyssen av ens Älskade! Ska dom ätas varma?
SadamJR Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Eller Soft Machine-medlemmar. De är många. Man kanske kan byta ikonerna mot bilder på bandmedlemmarna oxå. Funderar på village people.
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Man kanske kan byta ikonerna mot bilder på bandmedlemmarna oxå. Funderar på village people. Det vore hurtigt och bra!
slejnard Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 ÅÅÅÅ nu blev jag sugen på citron! freshley and gently squiizeed. lite sat å tequila till så blir det xtra gott ☺️
Memphis Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Har faktiskt aldrig testat Tequila, konstigt nog, så mycket som jag supit. 😛
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Jag har aldrig testat tequila absint bloody mary screwdriver cosmopolitan jägermeister gammeldansk mm
slejnard Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 det är bra för hjärtat...🥰 mumma för själen...med måtta såklart..😉
slejnard Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Jag har aldrig testat tequila absint bloody mary screwdriver cosmopolitan jägermeister gammeldansk mm inte jäger och en öl bredvid är kungligt gott...iskall! gör inte en ubåt som i sällskapsresan för det smakar ej lika bra...
Memphis Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 (redigerat) Har tröttnat lite på jäger, gillar mer Minttu och speciellt Fisherman, riktigt fräsha smaker. ☺️ ed, stavas visst Minttu Redigerat 14 december 2010 av Memphis
Recommended Posts