Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ahh...jajajaja...här heter det anisbröd tror jag. Fan jag borde ju kunna GBGska eftersom det är min hemby...muaaaahahaha

Nej, det är en annan grej... med anis.

Klenäter (som är en skånsk specialitet och där heter klenor)

har kanel.

Annons
Postat

Styrbjörn är bra namn. Funkar det bra med ÅÄÖ alltså?

Jag har Keith Richards, Tony Chapman, Bill Wyman, Ian Stewart, Mick Taylor och Charlie Watts... sen vet jag att jag har haft Brian Jones, Ronnie Wood och Mick Jagger, men jag vet inte vilka det var och vad som har hänt med dem 😕

Vad kul!

😄

Mina heter Boobie, Hooter och Tittie

Postat

Så småningom kommer jag säkert börja lyssna på Stones också, och då blir det ju skittöntigt att jag döper grejer efter dem.

Får gå på The Who-medlemmar när Stones tar slut tror jag.

Postat

Styrbjörn är bra namn. Funkar det bra med ÅÄÖ alltså?

Jag har Keith Richards, Tony Chapman, Bill Wyman, Ian Stewart, Mick Taylor och Charlie Watts... sen vet jag att jag har haft Brian Jones, Ronnie Wood och Mick Jagger, men jag vet inte vilka det var och vad som har hänt med dem 😕

När jag körde windows hette min interna alltid Torbjörn!

Postat

Men hur smakar dom?

Som.. klenäter.

Lite lätt kanelsmak, men med en oas av andra dofter och milda smaker, och beroende på valet av dessa så kan de smaka citron och/eller konjak också t.ex. En perfekt fritering så smälter de lätt i munnen efter ett tag. Som den första kyssen av ens Älskade!

Postat

Helst i kombination!

Jajaja... *suckade han uppgivet*

...det är ju du som gillar chilinötter också, en hel självplockad påse på halvkilot minst...

[smaklökar?]

Postat

Tror jag ska döpa mina hårddiskar till den kommande datorn efter medlemmarna i Göteborgs Symfoniorkester.

Eller deras chefsdirigenter.

Gustavo Dudamel

Postat

Som.. klenäter.

Lite lätt kanelsmak, men med en oas av andra dofter och milda smaker, och beroende på valet av dessa så kan de smaka citron och/eller konjak också t.ex. En perfekt fritering så smälter de lätt i munnen efter ett tag. Som den första kyssen av ens Älskade!

Ska dom ätas varma?

Postat (redigerat)

Har tröttnat lite på jäger, gillar mer Minttu och speciellt Fisherman, riktigt fräsha smaker. ☺️

ed, stavas visst Minttu

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.