Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Synd att Drunk Girls är helt klart bäst och den ligger som andralåt på en skiva som är över en timme lång.

Dom bästa låtarna ligger alltid först.

Postat

Det enda jag vet om Focusrite är att det fanns en sån preamp i studion i skolan och den lät rätt platt. Men då var det iofs när man a/b:ade med en Amek för 30 000.

Postat (redigerat)

Funderar allvarlig på sonar x1 studio till mej själv i julklapp. Skjuter upp det där med soffan. Kan sitta på golvet.

Det gör du nog rätt i. Personligen så är jag lite rädd för allt strul som kan komma med programet. Verkar vara en massa småfel med det där iallafall när man sitter och läser CW-forumet. Fast jag har ju 8.5 pro sen förr och tror ändå att dom får komma med en massa uppdateringar innan det blir likvärdig med det.. Känns som ett nedköp om man ska uppgradera till X1 Producer. Fast jag kan ha helt fel oxå.. 😕

Fast det är ju bara mina tankar om det hela.

Om du handlar X1 Studio så hoppas jag att det blir problemfritt för din del.

Redigerat av Neosus
Postat

Det gör du nog rätt i. Personligen så är jag lite rädd för allt strul som kan komma med programet. Verkar vara en massa småfel med det där iallafall när man sitter och läser CW-forumet. Fast jag har ju 8.5 pro sen förr och tror ändå att dom får komma med en massa uppdateringar innan det blir likvärdig med det.. Känns som ett nedköp om man ska uppgradera till X1 Producer. Fast jag kan ha helt fel oxå.. 😕

Fast det är ju bara mina tankar om det hela.

Om du handlar X1 Studio så hoppas jag att det blir problemfritt för din del.

Det var producer jag menade, illavarslande.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.