Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag antar att jag borde bli förolämpad för att du tror att jag skulle anmärka på nåt sånt, men det sorgliga är att jag är lite smickrad... 😆

Annons
Postat

TIO DAGAR TILL JULAFTON! 😄

😄

Får du några roliga julklappar av DIN MAMMA? 😛

Postat

😄

Får du några roliga julklappar av DIN MAMMA? 😛

Jag hoppas det iallafall. 🥰

Din mamma har iallafall redan gett mig sin present. Flera gånger om. Igen och igen. Och lite till. ☺️

Postat

Jag hoppas det iallafall. 🥰

Din mamma har iallafall redan gett mig sin present. Flera gånger om. Igen och igen. Och lite till. ☺️

Fick du hennes oskuld? 😊

Postat

Håller på och kopierar över tabeller från en SQL-datbas till en annan och utnyttjar SQL servers inbyggda import/export-funktion. Är lite läskigt. 😱

Postat

😏

Jag är lite förvånad över att han lyckades spränga sig själv trots alla övervakningskameror i Stockholm. Man har ju hört att kameror ska förhindra brott..

Absolut. Man är ju rädd för repressalier när man tänkt ta livet av sig.

Postat

En kollega tyckte vi skulle förbjuda alla religioner. 😏

Fan, folk påstår att religiösa människor är "preachy" och försöker pracka på andra deras tro. Men jag skulle vilja påstå att ateister är värre.

Postat

En kollega tyckte vi skulle förbjuda alla religioner. 😏

Fan, folk påstår att religiösa människor är "preachy" och försöker pracka på andra deras tro. Men jag skulle vilja påstå att ateister är värre.

True dat.

Lite lustigt förresten med ateister som försöker använda vetenskapliga resonemang för att bevisa att religionerna har fel, men sen blir upprörda när troende människor blandar ihop vetenskap och religion.

Postat

Det låter som en del av samma kategorisering som "kristen", "muslim", "hindu", osv. Även om ordet ordagrant betyder att man inte tror på någon gud, tolkas det av många som ett aktivt ställningstagande att "tro på en icke-gud". Att "tro på vetenskapen" eller något sånt trams. Själv kallar jag mig icke-religiös, för jag har ingen relation till religion överhuvudtaget.

Postat

Det låter som en del av samma kategorisering som "kristen", "muslim", "hindu", osv. Även om ordet ordagrant betyder att man inte tror på någon gud, tolkas det av många som ett aktivt ställningstagande att "tro på en icke-gud". Att "tro på vetenskapen" eller något sånt trams. Själv kallar jag mig icke-religiös, för jag har ingen relation till religion överhuvudtaget.

Ignostiker?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.