Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Jag antar att jag borde bli förolämpad för att du tror att jag skulle anmärka på nåt sånt, men det sorgliga är att jag är lite smickrad... 😆
Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 TIO DAGAR TILL JULAFTON! 😄 😄 Får du några roliga julklappar av DIN MAMMA? 😛
SadamJR Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Såhär ser jag ut när jag är sorglig: 😆 En del är sorgliga när dom är glada.
SadamJR Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Nu ska barnen öva julsånger i kyrkan. Då går jag hem.
Micke H Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 😄 Får du några roliga julklappar av DIN MAMMA? 😛 Jag hoppas det iallafall. 🥰 Din mamma har iallafall redan gett mig sin present. Flera gånger om. Igen och igen. Och lite till. ☺️
Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Jag hoppas det iallafall. 🥰 Din mamma har iallafall redan gett mig sin present. Flera gånger om. Igen och igen. Och lite till. ☺️ Fick du hennes oskuld? 😊
Overkill Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,48064,00.html
Micke H Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Håller på och kopierar över tabeller från en SQL-datbas till en annan och utnyttjar SQL servers inbyggda import/export-funktion. Är lite läskigt. 😱
Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,48064,00.html 😏 Jag är lite förvånad över att han lyckades spränga sig själv trots alla övervakningskameror i Stockholm. Man har ju hört att kameror ska förhindra brott..
Overkill Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 😏 Jag är lite förvånad över att han lyckades spränga sig själv trots alla övervakningskameror i Stockholm. Man har ju hört att kameror ska förhindra brott.. Absolut. Man är ju rädd för repressalier när man tänkt ta livet av sig.
Micke H Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 En kollega tyckte vi skulle förbjuda alla religioner. 😏 Fan, folk påstår att religiösa människor är "preachy" och försöker pracka på andra deras tro. Men jag skulle vilja påstå att ateister är värre.
Overkill Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Hade inte haft jättemycket emot att religionerna försvann bara sådär, men det får man "ordna" på andra sätt än genom förbud.
SadamJR Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Religionen dök upp samtidigt som människan. Blir nog svår att förbjuda.
Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 En kollega tyckte vi skulle förbjuda alla religioner. 😏 Fan, folk påstår att religiösa människor är "preachy" och försöker pracka på andra deras tro. Men jag skulle vilja påstå att ateister är värre. True dat. Lite lustigt förresten med ateister som försöker använda vetenskapliga resonemang för att bevisa att religionerna har fel, men sen blir upprörda när troende människor blandar ihop vetenskap och religion.
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Det låter som en del av samma kategorisering som "kristen", "muslim", "hindu", osv. Även om ordet ordagrant betyder att man inte tror på någon gud, tolkas det av många som ett aktivt ställningstagande att "tro på en icke-gud". Att "tro på vetenskapen" eller något sånt trams. Själv kallar jag mig icke-religiös, för jag har ingen relation till religion överhuvudtaget.
SadamJR Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Agnostiker ligger nära till hands för min del.
Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Det låter som en del av samma kategorisering som "kristen", "muslim", "hindu", osv. Även om ordet ordagrant betyder att man inte tror på någon gud, tolkas det av många som ett aktivt ställningstagande att "tro på en icke-gud". Att "tro på vetenskapen" eller något sånt trams. Själv kallar jag mig icke-religiös, för jag har ingen relation till religion överhuvudtaget. Ignostiker?
Recommended Posts