Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Ok. Den har ett för långt intro utan tvekan. Hade detta varit hos ett skivbolag hade de aldrig kommit fram till klockljudet öht. Aldrig i världen att du kan vänta o 56 sekunder innan du tar in trummorna. Tänk på att de flesta refrängerna inom populärmusik klockas vid eller strax efter 1 minut. Fast man behöver ju faktiskt inte göra allt man gör utifrån att Daniel Breitholtz ska sitta och lyssna på det med kritiska öron. Man kan göra det man själv gillar också.
Overkill Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 (redigerat) edit Redigerat 14 december 2010 av Overkill
Overkill Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 dingis har du läst pitchforks topplista över årets låtar? Skrev precis vilken som vann men kom på att jag kanske inte skulla spoila om du tänkt kolla listan.
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Hann läsa spoilern, men det var inte så oväntat.
Micke H Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 vad är commit Tillämpa dina förändringar på ett projekt skarpt.
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Last.fms topplista är värdelös. Den ändrades förresten till svenska för mig automatiskt nyligen.
Overkill Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Last.fms topplista är värdelös. Den ändrades förresten till svenska för mig automatiskt nyligen. Ja, den känns ju så extremt random. Pendulum på plats 16 liksom. Njaa. Och last fm envisas med att byta till svenska för mig också. Ruskigt störande.
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Den baseras väl på lyssnarna? Jag låter den hållas. Den är ju bra översatt, så.
slejnard Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 De sålde mjöd ett tag på bolaget. Smakade vedervärdigt sött. Humle jäst och vatten = öl är bättre. 😄 Jahaja va gö ni???
Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 De sålde mjöd ett tag på bolaget. Smakade vedervärdigt sött. Humle jäst och vatten = öl är bättre. 😄 Jahaja va gö ni??? Jag svarar på ett inlägg på ett internetforum. 😑
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Nu ska jag lyssna på Beach House av någon outgrundlig anledning.
Dingbats Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 85% av alla Google-träffar på "outgrundlig" är i frasen "outgrundlig anledning".
Micke H Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 (redigerat) Såg ett YouTube-klipp på Reinfeldt. Läste första, mest populära kommentaren som sa något i stil med att vi borde stoppa invandringen för då skapas inte partier som SD. Bläddrade vidare, insåg vad jag höll på, och stängde tabben innan det var försent. 😳 EDIT: Gote och/eller Pico, jag såg inte klippet i sig PÅ Reinfeldts panna eller nåt liknande. 😏 Redigerat 14 december 2010 av Micke H
SadamJR Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Jag svarar på ett inlägg på ett internetforum. 😑 Vicket då?
Gote Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Såg ett YouTube-klipp på Reinfeldt. Läste första, mest populära kommentaren som sa något i stil med att vi borde stoppa invandringen för då skapas inte partier som SD. Bläddrade vidare, insåg vad jag höll på, och stängde tabben innan det var försent. 😳 EDIT: Gote och/eller Pico, jag såg inte klippet i sig PÅ Reinfeldts panna eller nåt liknande. 😏 😏
Recommended Posts