Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ok. Den har ett för långt intro utan tvekan.

Hade detta varit hos ett skivbolag hade de aldrig

kommit fram till klockljudet öht.

Aldrig i världen att du

kan vänta o 56 sekunder innan du tar in trummorna.

Tänk på att de flesta refrängerna inom populärmusik

klockas vid eller strax efter 1 minut.

Fast man behöver ju faktiskt inte göra allt man gör utifrån att Daniel Breitholtz ska sitta och lyssna på det med kritiska öron. Man kan göra det man själv gillar också.

Annons
Postat

dingis har du läst pitchforks topplista över årets låtar? Skrev precis vilken som vann men kom på att jag kanske inte skulla spoila om du tänkt kolla listan.

Postat

Last.fms topplista är värdelös.

Den ändrades förresten till svenska för mig automatiskt nyligen.

Ja, den känns ju så extremt random. Pendulum på plats 16 liksom. Njaa.

Och last fm envisas med att byta till svenska för mig också. Ruskigt störande.

Postat

De sålde mjöd ett tag på bolaget. Smakade vedervärdigt sött.

Humle jäst och vatten = öl är bättre. 😄

Jahaja va gö ni???

Jag svarar på ett inlägg på ett internetforum. 😑

Postat (redigerat)

Såg ett YouTube-klipp på Reinfeldt. Läste första, mest populära kommentaren som sa något i stil med att vi borde stoppa invandringen för då skapas inte partier som SD. Bläddrade vidare, insåg vad jag höll på, och stängde tabben innan det var försent. 😳

EDIT: Gote och/eller Pico, jag såg inte klippet i sig PÅ Reinfeldts panna eller nåt liknande. 😏

Redigerat av Micke H
Postat

Såg ett YouTube-klipp på Reinfeldt. Läste första, mest populära kommentaren som sa något i stil med att vi borde stoppa invandringen för då skapas inte partier som SD. Bläddrade vidare, insåg vad jag höll på, och stängde tabben innan det var försent. 😳

EDIT: Gote och/eller Pico, jag såg inte klippet i sig PÅ Reinfeldts panna eller nåt liknande. 😏

😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.