Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Den är ju rätt lik! Gillade du den? För/nackdelar?

EDIT: Killis alltså...

Det svåra med den som vi hade problem med var att man ju bara ser om det klipper, inte om det är nära att klippa. Det var största problemet. Annars funkade det bra! Spelade in till två låtar med den.

Postat

Det svåra med den som vi hade problem med var att man ju bara ser om det klipper, inte om det är nära att klippa. Det var största problemet. Annars funkade det bra! Spelade in till två låtar med den.

Jaha, men så har jag på det jag har nu och tycker inte det är nåt direkt problem. Den här har ju tre dioder så då borde det vara ännu bättre så. 3500 på Thomann, får bli den!

Postat

En av tjejerna i Grotesco är rätt snygg.

Vilken? Hon som sålde skärpet? Hon ser lite konstig ut men ja rätt snygg. Eller hon som skär sig i armarna? Hon ser ut som hon i Galenskaparna. Eller nån annan?

Postat

När jag är ledsen eller nedstämd eller deprimerad el dyl kan jag bara lyssna på musik av artister som jag har någon slags personligare relation till, vilket bara är några få. Hur är det mer er?

Postat

Så e det snarare när jag e på glatt humör. När jag e deppig, nedstämd vill jag antingen bara lyssna på random deppig musik eller tung metal.

Postat

Fan va allt har gått sönder för mig senaste tiden. Bilen, ljudkortet, gitarren och nu senast digitalkameran. 😳😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.