Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad är alternativet?

PC i sig har ingenting med operativsystem att göra, det handlar bara om hårdvaran. Man kan köra Windows, Linux, BSD, Solaris, ja till och med Mac OS (med lite fippel) på en PC.

Postat

PC i sig har ingenting med operativsystem att göra, det handlar bara om hårdvaran. Man kan köra Windows, Linux, BSD, Solaris, ja till och med Mac OS (med lite fippel) på en PC.

Jo, så mycket vet jag, men vad är fördelen? Leder det inte bara till ännu mera krångel än det som windows redan orsakar?

Postat

Jo, så mycket vet jag, men vad är fördelen? Leder det inte bara till ännu mera krångel än det som windows redan orsakar?

Jaha, du menar så.

Alternativet är att man kallar Windows för Windows och Mac OS för Mac OS.

Postat

Jag har länge gått och funderat på sådana högtalare. Är det bra bas i dom?

De låter väldigt korrekt i basen tycker jag. Det är ingen "extra" bas, men jag tycker det är skönt att det är så.

Det finns ju RP8 också som är större, och så kan man ju köra sub.

Postat

De låter väldigt korrekt i basen tycker jag. Det är ingen "extra" bas, men jag tycker det är skönt att det är så.

Det finns ju RP8 också som är större, och så kan man ju köra sub.

okej! jo jag funderar på KRK RP6 och sedan handla en subba om det behövs. Thomann har KRK RP6 ROKIT G2 BUNDLE för ca 3700:-

Postat

Micke säger (17:17):

äntligen ensam 😏

Micke säger (17:18):

HÄR SKA RUNKAS!

SPERMA OCH BLOD SKALL FLÖDA I EN SALIG BLANDNING!

Postat

De där hantverkarna kom inte idag som sagt, trots att de skulle det och halva trappuppgångens hyresgäster verkar ha tagit bitvis ledigt från jobb o skola för detta. Jag har pratat med flera stycken. Sedan somnade jag på soffan. Vaknade kl 16. Snart ska man lägga sig igen. Bra dag!

😄

Postat

Jaha, du menar så.

Alternativet är att man kallar Windows för Windows och Mac OS för Mac OS.

Ok. Fick för mej att du menade nåt med ditt inlägg.

Postat

Ska maila dem sedan och föreslå att de besöker mig på Nyårsafton istället. Då gör man ju ändå aldrig nåt speciellt.

Nyårsafton är den viktigaste högtiden.

Postat (redigerat)

Hemma från tentan. Den var oväntat svår, tyckte alla. Men det gick bra faktiskt. ☺️

Eller ja, blir ingen 5:a direkt utan drygt 3:a, i bästa fall precis en 4:a.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Den är ju rätt lik! Gillade du den? För/nackdelar?

EDIT: Killis alltså...

Nähä?... 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Yamaha HS80M är väl den där storsäljaren. Såg att priset var per styck, så man måste ju ha två eller hur?! 5000 kr paret på MB inkl frakt.

Den lär finnas i många studios. Yamaha har aldrig gjort mig besviken.

Yamaha HS50M är lillebrodern. 3000 kr paret inkl frakt, MB.

Kanske värt att kolla in?

Vad har du nu da, Grahnis?

Jag har dom Yamaha HS80M. Tycker de e väldigt bra, helt okej bas och kraft i dem.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.