Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det värsta som kan hända efter det påstådda terrorattentatet är att folk blir rädda och inte vågar fortsätta sina liv som vanligt.

Själv tänker jag leva helt orädd tills jag sprängs på öppen gata, men då hade jag i alla fall ett meningsfullt liv ända dit.

Postat

roliga!

Jag tycker att de pratar rätt... vad ska jag säga... fint?!

Men det där du skrev om "den spanska räven rev en annan räv", fast utan r, det är en avart.

Killarna i filmerna säger ju r "på riktigt".

Jag hade en klasskamrat som pratade sådär konstigt dock, utan r. Jag såg det som ett stort

handikapp. Men det gjorde aldrig hon.

Jag tror att det här är studerade ungdomar som försöker prata som kidsen med trimmade epatraktorer och en stor del av ortens pensionärer gör.

Postat

Jag tycker fortfarande att det är sorgligt och tragiskt att en man tar livet av sig för att någon eller något säger att han ska göra det.

Postat (redigerat)

Fattar inte varför Malins kompis skrattar åt det inträffade i den video som var längst ned i den länk Memphis gav förut.

Signerad maline175 eller nåt (You Tube).

Imon ska hantverkare komma hit nån gång mellan 7 och 17.30, eller rättare sagt springa in och ut i allas lägenheter (16 st)

8-10 gånger per lägenhet för justering av ventilationen (igen). Tur vi inte har FUNGERANDE kakelugnar, för då fick man väl hyra

ut en säng till en av dem som fick sova i ett hörn av ett rum i varje lägenhet året om för att ha koll.

Redigerat av debatt
Postat

Det värsta som kan hända efter det påstådda terrorattentatet är att folk blir rädda och inte vågar fortsätta sina liv som vanligt.

Själv tänker jag leva helt orädd tills jag sprängs på öppen gata, men då hade jag i alla fall ett meningsfullt liv ända dit.

Ord

Postat

julklappar ja... hmm. vi brukar komma överrens i min familj om att vi inte köper några sånna. men i år har vi nog inte sagt nåt... det gör mig lite orolig, de kanske förväntar sig att jag ska köpa nåt?

kommer inte göra det iaf.

Postat

Inte klokt egentligen.

Egentligen är det helt sinnessjukt.

Helt vansinnigt att de tar Lucia

för det arbetet.

Dårar.

Vad är det som är så speciellt med lucia? Vad föreställer avataren? Ser ut som nåt slags kex, vilket jag antar att du uttalar som tjex.

Postat

Vad är det som är så speciellt med lucia? Vad föreställer avataren? Ser ut som nåt slags kex, vilket jag antar att du uttalar som tjex.

Det är en högtid.

De hade hellre fått komma hit på Nyårsafton eller Midsommarafton, för dem skiter jag i.

Postat

Det är risgrynsgröt.

Det uttalar jag inte tjex.

☺️

Postat (redigerat)

julklappar ja... hmm. vi brukar komma överrens i min familj om att vi inte köper några sånna. men i år har vi nog inte sagt nåt... det gör mig lite orolig, de kanske förväntar sig att jag ska köpa nåt?

kommer inte göra det iaf.

Jag fick för flera månader sedan reda på att vi just detta år inte skulle köpa några julklappar. Men igår fick jag reda på av dem att det bara är sånt man säger, att det inte betyder något. 😆 Dessutom ska vi kånka med dem.

edit: fick ett mail som säger att de ändrat plats nu också, och transportmedel kanske. Röra! 😠

Slutar säkert med att det blir hos mig...

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Nu säger de att de inte vet... 😏

Det kanske blir inställt - hela julen....

Vi ska tydligen inte åka 20 mil iaf.

Fattar inte ett dugg.

Detta blir för mycket för min lilla hjärna.

Tror jag går o tvättar håret och städar spisen istället.

Kanske lika bra att vara hemma och ta hand om jobbet,

hantverkarna alltså.

Edit: skriuver fel är nofg tröört--

Redigerat av debatt
Postat

E bara en myt att strutsar gör det btw. 😄

Men det är inte en myt att om man blir attackerad av en struts ska man sträcka upp handen så att man blir längre/högre än strutsen. Då känner den sej underlägsen. Det kan ju va ett problem för vissa dock, nämner inga namn.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.