Fidden Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 insåg till slut att den där tråden inte handlade om knarkande fingrar och blev besviken.
SadamJR Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 insåg till slut att den där tråden inte handlade om knarkande fingrar och blev besviken. Har varit inne och rått honom att söka läkare. Det där kan inte va normalt. debatt kanske vet vad som bör göras.
Memphis Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 (redigerat) hur bra är det att de publicerar det där brevet från självmordsbombaren? får han inte precis som han vill nu? brevet innehåller en uppmaning till islamistiska aktivister att påbörja en terrorvåg. mm. Sjukt att terrorbombningar har letat sig till vårt land nu. 😏 Gbg är väl på tur, var ju hot nu nyligen. Fucked up world we live in. Ska bli skönt att flytta till Uddevalla sen igen. Redigerat 12 december 2010 av Memphis
Memphis Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Blev en kebabpizza för en stund sedan iaf. 😄 :D
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Så här går det till där jag bor. Är det så man pratar där, med såna u, e och r...? 😄 Billys panpizza, ska den läggas in med papperspåsen? 🤪
Memphis Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Var det du som hade vit tisha på dig med nån text och stod o hängde i hörnet? Vaddå, var du där debatt? 😕
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 mm. Sjukt att terrorbombningar har letat sig till vårt land nu. 😏 Gbg är väl på tur, var ju hot nu nyligen. Fucked up world we live in. Ska bli skönt att flytta till Uddevalla sen igen. Jag fattar inte vad det har med terror att göra, när någon tar livet av sig.
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Blev en kebabpizza för en stund sedan iaf. 😄 :D Och det fick dig att tänka på terrorister?
Memphis Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 (redigerat) Jag fattar inte vad det har med terror att göra, när någon tar livet av sig. Men det hade ju skickats ett hotbrev till TT ett tag innan. Här: http://umebloggen.se/umenytt/2010/12/11/stockholm-bombat-video/ Redigerat 12 december 2010 av Memphis
Memphis Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 (redigerat) Billys panpizza, ska den läggas in med papperspåsen? 🤪 Du kan ha den i påsen men du ska öppna den lite grann. Annars kokar den sönder där inne, blir skållhet. Redigerat 12 december 2010 av Memphis
SadamJR Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Är det så man pratar där, med såna u, e och r...? 😄 Billys panpizza, ska den läggas in med papperspåsen? 🤪 Här har vinte råd att kasta nåt. Här en liten ramsa för den som vill lära sej korrekt åtvidabergska; den spanska oäven oev en annan oäv.
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Men det hade ju skickats ett hotbrev till TT ett tag innan. Här: http://umebloggen.se/umenytt/2010/12/11/stockholm-bombat-video/ Okey, så mannen på trottoaren var inte han som hade sprängmedel på sig?
SadamJR Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Vilken tråd? Den här; https://www.studio.se/index.php?showtopic=81726
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Här har vinte råd att kasta nåt. Här en liten ramsa för den som vill lära sej korrekt åtvidabergska; den spanska oäven oev en annan oäv. Det är ju ingen dialekt, det är ju ett talfel.
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Han ser ut som donald fagen. Jag har ingen aning om vem han eller den andre är heller.
Memphis Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 (redigerat) Okey, så mannen på trottoaren var inte han som hade sprängmedel på sig? Verkar sägas olika men den här atikeln menar att det var så. http://www.dn.se/nyheter/sverige/forst-pa-plats-som-en-bomb-exploderat-mot-hans-mage-1.1225806 edit, fel länk Redigerat 12 december 2010 av Memphis
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Tänk om man förde krig på samma sätt som vissa använder terror. Hota med att 1000 soldater i frontlinjen skjuter sig strax före invasionen av ett annat land.
Pazo Postat 12 december 2010 Trådstartare Postat 12 december 2010 mm. Sjukt att terrorbombningar har letat sig till vårt land nu. 😏 Gbg är väl på tur, var ju hot nu nyligen. Fucked up world we live in. Ska bli skönt att flytta till Uddevalla sen igen. Så du ska bara dra å gömma dig i uddevalla sen bah? xD
Memphis Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Så du ska bara dra å gömma dig i uddevalla sen bah? xD Ja, det e klart. Palla vara där det kan ske bombningar, jag vill gärna leva några år till.
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Verkar sägas olika men den här atikeln menar att det var så. http://www.dn.se/nyheter/sverige/forst-pa-plats-som-en-bomb-exploderat-mot-hans-mage-1.1225806 edit, fel länk Det står där att "EN man död i explosionen". Alltså var det bara han som sprängde sig som dog.
SadamJR Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Det är ju ingen dialekt, det är ju ett talfel. Inte alls. När jag bodde i göteborgstrakten var det flera som trodde att jag kom från värmland. Här är två inslag till med dom driftiga grabbarna på åtvidaberg ink.
SadamJR Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Det fulaste ord jag vet är nog... röv Eller oöv som vi säjer här.
debatt Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Inte alls. När jag bodde i göteborgstrakten var det flera som trodde att jag kom från värmland. Här är två inslag till med dom driftiga grabbarna på åtvidaberg ink. roliga! Jag tycker att de pratar rätt... vad ska jag säga... fint?! Men det där du skrev om "den spanska räven rev en annan räv", fast utan r, det är en avart. Killarna i filmerna säger ju r "på riktigt". Jag hade en klasskamrat som pratade sådär konstigt dock, utan r. Jag såg det som ett stort handikapp. Men det gjorde aldrig hon.
Recommended Posts