Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Var nyss på Fitness-festivalen på Svenska Mässan. Massa bodybuilders och tajta bruds. Fast alla var inte så heta utan såg rätt maskulina ut. xD

Lite ghey över det hela, men lite kul att se.

Var det du som hade vit tisha på dig med nån text och stod o hängde i hörnet?

Postat

hur bra är det att de publicerar det där brevet från självmordsbombaren? får han inte precis som han vill nu?

brevet innehåller en uppmaning till islamistiska aktivister att påbörja en terrorvåg.

Postat

Hej Paz. Mår rätt okej. Kaffet är på gång och skidskytte på tv. - 19 ute.

🥰

Gav dig bara ett " 🙁 " igår men tänkte passa på att säga det rakt ut nu; beklagar sorgen!

Postat

Nu har jag gjort lite, nu ska jag göra mer.

Har ni varit inne på Gizmosis tråd där han testar två vanliga hemstudiomikrofoner och tycker skillnaden är för liten - mellan Line Audio CM3 och Shure SM57? Det är en mp3-fil där man kan höra, men varför e d bara 1 (!!!!!!!!!!!) mp3-fil. Den frågan ställde jag nyss. Väntar spänt på svaret.

☺️

Postat

I natt blev jag flörtad med av en tjej, sen hånglade jag med en annan. Sen insåg jag att jag var 60+ och skulle hinna gå i pension innan jag är färdigutbildad.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.