Dingbats Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Djävulusisk huvudvärk. Förbannade förkylning 😠 Jag får hoppas att det hjälper.
Fidden Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 det gör det nog. provade att välsigna den först, men det funkade inte alls.
Dingbats Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Har fått för vana att lägga mig aningen hungrig. Lite mysigt på något vis.
slejnard Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 skönt: http://www.svd.se/sportspel/nyheter/det-varas-for-vinteridrott_5785349.svd
Dingbats Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 spretiga ögonbryn och rörlig mun nu går jag och lägger mig själv.
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Hade rätt seg dag. Gick dåligt me alla beräkningar, himla tungt ämne hållfasthet. meeehh, tenta på Måndaaag. Engelska-presentationen gick iofs väldigt bra. Grattis till engelskagrejen då. Apropå Hållfasthetslära. Min bäste kompis hade klart svårt för Hållfasthetsläran och sa att det var ett de knepigaste ämnena när han gick på Chalmers till civilingenjör. En dag så pratade min farsa med honom om det och kunde inte begripa hur han tyckte det var nåt svårt överhuvudtaget. Farsan hade lättast just för hållfasthetsläran och sa att det var det enda ämne i skolan han aldrig behövde varken läsa på eller göra några tal till. Det räckte att ha varit med på en handfull lektioner sa han. Knepigt att det kan variera så, för kompisen hade bra betyg i alla ämnen, men hade svårt för just det.
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 skönt: http://www.svd.se/sportspel/nyheter/det-varas-for-vinteridrott_5785349.svd Vad är det för 2 dar gammal länk? Trevlig avatar förresten.
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Jag mördade Olof Palme. I ditt förra liv eller? 😕
Fidden Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 hej. stannar hemma idag också. så jävla taskigt att nysa folk i ansiktet.
SadamJR Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Morrn. Tänk att det alltid ska bli fel. Robyn heter hon ju och inget annat. Nattvaktarn hävdar att jag ägnar mej år härskartekniker.
Fidden Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Tenta idag! 8-11 Lycka till. De suger! Vilka då? Dina klasskamrater? Mr ödmjuk 😛
Pazo Postat 10 december 2010 Trådstartare Postat 10 december 2010 Blää... sämsta eller näst sämsta tentan jag skrivit sen jag började mitt nuvarande program...
Pazo Postat 10 december 2010 Trådstartare Postat 10 december 2010 jag gillar inte att de gjort slut 😏 Inte jag heller! 🙁 Fett dålig timing på de också... här gör clara å jag slut... sen bah kommer man på att man glömt läsa qc på länge... så då gör man det och det hela slutar i att folk gör slut 😏
Recommended Posts