Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hade rätt seg dag. Gick dåligt me alla beräkningar, himla tungt ämne hållfasthet. meeehh, tenta på Måndaaag.

Engelska-presentationen gick iofs väldigt bra.

Grattis till engelskagrejen då.

Apropå Hållfasthetslära. Min bäste kompis hade klart svårt för Hållfasthetsläran och sa att det var ett de knepigaste

ämnena när han gick på Chalmers till civilingenjör. En dag så pratade min farsa med honom om det och kunde inte begripa

hur han tyckte det var nåt svårt överhuvudtaget. Farsan hade lättast just för hållfasthetsläran och sa att det var det

enda ämne i skolan han aldrig behövde varken läsa på eller göra några tal till. Det räckte att ha varit med på en handfull

lektioner sa han. Knepigt att det kan variera så, för kompisen hade bra betyg i alla ämnen, men hade svårt för just det.

Postat

jag gillar inte att de gjort slut 😏

Inte jag heller! 🙁

Fett dålig timing på de också... här gör clara å jag slut... sen bah kommer man på att man glömt läsa qc på länge... så då gör man det och det hela slutar i att folk gör slut 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.