Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Robin blev årets svensk. Har inte riktigt förstått hennes storhet, men har å andra sidan inte hört så mycket. Tipsa gärna om hennes bästa låter.

Postat

Seriöst, jag ser ingenting oattraktivt med den bilden (annat än hennes tjocka ögonbryn) - nån har bara råkat fota henne i en konstig min. 😛

Inte jag heller.

Postat

coolt, jag vill också att nåra hantverkare ska komma och lussa för mig!

De ska vara här hela dagen mellan 07.30 och 17.30. Ett djävla spring och 6-8 besök under dagen för justeringar.

😆😆😛

Postat

En alldaglig tjej bara...

men mest förvånad blev jag över att MickeH övergett sin tjej (eller så hade hon gett upp nu, som han pratat om?),

för att satsa på denna där då...

Denna där?

Ja, Emma Watson dårå.

Postat

ett huggande i blindo.

Nämen visst är det så?

Man kan ju inte sätta in att "nu vill jag ha en rektangel som är 4 x 3 cm" och sedan lägga in den

i bilden, därefter använda "crop"-funktionen för att skära bort allt utom den lilla 4x3 cm-rutan.

Eller?

Det enda man verkar kunna är att dra i ena hörnet av rektangeln nedåt och sedan flytta omkring den.

Sedan kan man ju även dra sidorna åt endera hållet. Men man vet ju inte hur många cm rektangeln

stannar på.

Postat

axelstatus: det gör ont när jag hailar. får nog ta det lugnt med nazismen ett tag.

haha, sköna citat Fidden langar hela tiden. 😛

Postat

det kommer en struts hela tiden som förklarar mina dåliga skämt xD

😆

Jag har INGEN aning om varför jag garvade hysteriskt när jag såg det där. Antagligen övertrött. 😛

Garvade också. 😛

Postat (redigerat)

Hade rätt seg dag. Gick dåligt me alla beräkningar, himla tungt ämne hållfasthet. meeehh, tenta på Måndaaag.

Engelska-presentationen gick iofs väldigt bra.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.