Dingbats Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 D Översättning: "Det finns en tredje dimension också".
SadamJR Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Översättning: "Det finns en tredje dimension också". Det senaste är väl att det finns elva dimensioner.
SadamJR Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Robin blev årets svensk. Har inte riktigt förstått hennes storhet, men har å andra sidan inte hört så mycket. Tipsa gärna om hennes bästa låter.
Dingbats Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Ofta när jag skriver på engelska blir det mycket formellare än på svenska pga dåliga skills
slejnard Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Är det nytt typsnitt på fejjan eller är mina ögon blaskiga?😳
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Seriöst, jag ser ingenting oattraktivt med den bilden (annat än hennes tjocka ögonbryn) - nån har bara råkat fota henne i en konstig min. 😛 Inte jag heller.
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 coolt, jag vill också att nåra hantverkare ska komma och lussa för mig! De ska vara här hela dagen mellan 07.30 och 17.30. Ett djävla spring och 6-8 besök under dagen för justeringar. 😆😆😛
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 En alldaglig tjej bara... men mest förvånad blev jag över att MickeH övergett sin tjej (eller så hade hon gett upp nu, som han pratat om?), för att satsa på denna där då... Denna där? Ja, Emma Watson dårå.
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Idag har jag jobbat med bildbearbetning. Pissenkelt men väldigt tidskrävande, speciellt cloningen.
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Och att veta INNAN hur stora bilderna blir när man använder croping. Det vet man ju inte... ett chansande bara. 😏
debatt Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 ett huggande i blindo. Nämen visst är det så? Man kan ju inte sätta in att "nu vill jag ha en rektangel som är 4 x 3 cm" och sedan lägga in den i bilden, därefter använda "crop"-funktionen för att skära bort allt utom den lilla 4x3 cm-rutan. Eller? Det enda man verkar kunna är att dra i ena hörnet av rektangeln nedåt och sedan flytta omkring den. Sedan kan man ju även dra sidorna åt endera hållet. Men man vet ju inte hur många cm rektangeln stannar på.
Memphis Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 axelstatus: det gör ont när jag hailar. får nog ta det lugnt med nazismen ett tag. haha, sköna citat Fidden langar hela tiden. 😛
Memphis Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 det kommer en struts hela tiden som förklarar mina dåliga skämt xD 😆 Jag har INGEN aning om varför jag garvade hysteriskt när jag såg det där. Antagligen övertrött. 😛 Garvade också. 😛
Memphis Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 (redigerat) Edit, det var inget, fattade nu hur det funkade. xD Redigerat 9 december 2010 av Memphis
Memphis Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 (redigerat) Hade rätt seg dag. Gick dåligt me alla beräkningar, himla tungt ämne hållfasthet. meeehh, tenta på Måndaaag. Engelska-presentationen gick iofs väldigt bra. Redigerat 9 december 2010 av Memphis
Recommended Posts