Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nu snurrar tvättmaskinen och kaffet färdigbryggt. 🥰

Så även kaffet snurrar och tvättmaskinen är färdigbryggd? 😳

Fattar inte hur du lyckas göra sånt där. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Madeleine Edlund gjorde segermålet för Tyresö mot Ldb Bodymilk från Malmö också. Hur fan gick det till? Malmö hade 18 segrar och 2 oavgjorda innan denna matchen, men var totalt utspelade. Dessutom tog Frölunda en helt meningslös seger hemma mot Kristianstad. Och sex engelska matcher var ju tvärtom.

Postat

Bollen var rund och de slog den i djupled. De var mer taggade helt klart.

Hon lurade upp henne på läktaren och målvakten var och köpte korv.

De vann alla andrabollar och satte emot i närkamperna.

Dessutom värmde deras tjejer upp genom att dansa och svänga med armarna

sådär löjligt när de sprang, så höfterna nästan gick ur led.

Målvakten fick en boll på snoken.

Postat

Sedan jag gjort röstövningar hemma där ett moment innebär att jag ska slå hårti golvet samtidigt som jag säger "ööööhhh", för att skaka ned struphuvudet (obs! det fungerar faktiskt), så har grannarna under mig blivit knäppa! Nu knackar de på mig om jag så bara spelar akustisk gitarr... Förut såg jag på tv på volym 2 av 10, det var rätt lågt m.a.o., när jag sänkte ljudet så slutade de knacka, höjde jag igen så knackade de och så höll det på hela programmet! Sedan tröttnade jag och satte på Frost på volym 5 av 10 istället. En gång kom han upp och ville att jag skulle sänka stereon, men jag sov och det var grannarna ovanför mig som spelade!!

Imorgon ska jag spela fuzzgitarr med rörförstärkare i det rummet tamigfan!

😄😄

Postat

Såg på nya Robin Hood.

Liksom vad man väntade sig.

Kändes lite väl lång.

Musiken var till stor del fantasilös och klyshig men bitvis välgjord iaf.

Bra slut. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.