Neosus Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 (redigerat) Jag dödade John Lennon på svt-play ...fast det har jag sett engång förr. 😱 Redigerat 8 december 2010 av Neosus
Dingbats Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Kan ta någon annan ångest då, funkar det med säkert.
Neosus Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 ...och nu ligger cakewalks forum nere. Hård belastning och mycket strul. 😆 Frågan är om man överhuvudtaget behöver skaffa nån uppgradering egentligen. Känns mest bara jobbigt nu.. Men kanske i framtiden när allt verkar smidigare med det där.
Memphis Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 (redigerat) Min brorsa ska på bröllopsresa i sommar där de ska hyra ett gammalt litet slott på Englands kust tillsammans me 8 kompisar. Fan va ball ändå. Redigerat 8 december 2010 av Memphis
Overkill Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Vad är väl en balle på slottet? En prinskorv? 😕
SadamJR Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 ...och nu ligger cakewalks forum nere. Hård belastning och mycket strul. 😆 Frågan är om man överhuvudtaget behöver skaffa nån uppgradering egentligen. Känns mest bara jobbigt nu.. Men kanske i framtiden när allt verkar smidigare med det där. Jag tycker att det verkar intressant, men jag har ju inte programmet förut.
Neosus Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Jag tycker att det verkar intressant, men jag har ju inte programmet förut. Jo det verkar iofs mer lättarbetat än äldre versionerna men man ska ju göra musik oxå.. 😄
Memphis Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Jasså man kan göra musik i Sonar också? Trodde det bara var för folk som ville greja me problem och sånt. 😕
slejnard Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Orka läsa, men - sjukt trött på vintern i norr så härmed vill jag ha sommar från och med... - är ni med? -mjaa -men snart ( tequila sunrise har sagt sitt) 😄
Neosus Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Orka läsa, men - sjukt trött på vintern i norr så härmed vill jag ha sommar från och med... - är ni med? -mjaa -men snart ( tequila sunrise har sagt sitt) 😄 Den är jag med på! (tequilan alltså..)
Recommended Posts