Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Även om din profil fortfarande är den gamla så ser du t.ex min som ny ändå. Så snart lär de flesta ha bytt så då märker du inte det så mycket ändå att du har kvar din gamla.

men vadå, om man väljer den nya så ser man väl alla andras som nya också? och om man kör med den gamla, så ser alla ut som den gjorde förr? eller? jag ser iallafall dingbats profil med den "nya" designen.

Annons
Postat

men vadå, om man väljer den nya så ser man väl alla andras som nya också? och om man kör med den gamla, så ser alla ut som den gjorde förr? eller? jag ser iallafall dingbats profil med den "nya" designen.

Jag såg sebbes som nya innan jag hade skaffat nya!

Postat (redigerat)

Innan jag bytte kollade jag på några och då såg jag deras profiler som nya. Kanske är så att har man kvar den gamla ser man alla som gamla så länge dom inte har bytt, har man valt den nya ser man alla profiler som nya oavsett.

Edit: Men ja, dingis profil ser ju ut som alla andras.

Redigerat av Overkill
Postat

Engelska har jag alltid haft lätt för. Mitt problem är annars att jag är helt ointresserad av sånt jag klarar av. Redan när jag börjar förstå att jag nog kommer att klara av något tappar jag intresset. Vad kan det bero på?

Att du tittat för mycket på Åtvidabergs FF, som också haft svårt att knyta till säcken.

Postat

Var o gymmade nyss. Så nu sitter jag här. xD

Surfar lite, äter Clementin. Behöver stretcha.

Durå?! 😄

Postat (redigerat)

Har bara sett några avsnitt TopGear men diggar avsnitten när de testar nån bil och e helt seriösa i början men så spårar de ut och till slut är de ute på ett Hangar-fartyg me massa flygande helikoptrar o soldater o skit! xD

Och nån gång kör de me bilar inne i ett köpcentrum, kanske e samma avsnitt, minns inte. 😛

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.