Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Du kan läsa det här inlägget, det är kul: https://www.flashback.org/sp17944122 "Den riktiga subsahariska blånegern är till sin natur som en korsning mellan ett oansvarigt, glatt och sorglöst barn, nån slags sävlig skogsapa och en impulsiv, grym och bestialisk djävul." 😆
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Gör lite engelskatest online. Vad är det för grejer du måste öva på då?
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Vad är det för grejer du måste öva på då? Inget direkt men kul kolla hur man ligger till.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Inget direkt men kul kolla hur man ligger till. Länka!
Micke H Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 (redigerat) "xxx xxx and xxx xxx now have the nya profilen." EDIT: redigerade bort namnen. Redigerat 7 december 2010 av Micke H
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 i come from alabama with a banjo on my knee Är det den här du tänker på? RIDER IN THE RAIN - RANDY NEWMAN Got a gun in my holster Got a horse between my knees And I'm goin' to Arizona Pardon me, boys, if you please I have been a desperado Raped and pillaged 'cross the plain Now, I'm goin' to Arizona Just a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona He's a Rider In The Rain Oh, my mother's in St. Louis And my bride's in Tennessee So, I'm goin' to Arizona With a banjo on my knee He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona He's a Rider In The Rain Used to work in Uncle's feed store While he was fightin' in the war Now I'm goin' to Arizona Ain't gonna work for him no more I'm the son of the prairie And the wind that sweeps the plain So, I'm goin' to Arizona Just a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona Just a Rider In The Rain En låt från Newmans mästerliga album "Good Old Boys". Eagles körar.
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Länka! http://www.examenglish.com/ Där finns det massor. Tror CPE är svårast (nivån över CAE vilket är certifikatet jag tog), men inte jättesvårt ändå. Dock brittisk engelska.
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 har inte pluggat något idag 🙁 Behöver inte plugga. Har däremot undervisat i fyrans och femmans tabell idag.
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Tänkte snarare på Oh Susanna. Jaha, den här; I come from Alabama With my banjo on my knee I'm going to Louisiana, My true love for to see It rained all night The day I left The weather it was dry The sun so hot, I froze to death Susanna, don't you cry Oh, Susanna, Oh don't you cry for me For I come from Alabama With my banjo on my knee I had a dream the other night When everything was still I thought I saw Susanna A-coming down the hill The buckwheat cake Was in her mouth The tear was In her eye Says I, I'm coming from the south Susanna, don't you cry Oh, Susanna, Oh don't you cry for me For I come from Alabama With my banjo on my knee Eller som här med den nya texten från "forty-niners". I came from Salem City with my washpan on my knee I'm going to California, the gold dust for to see. It rained all night the day I left, the weather it was dry The sun so hot I froze to death, Oh, brothers don't you cry. Oh, Susannah, Oh, don't you cry for me I'm going to California with my washpan on my knee. I soon shall be in Frisco and there I'll look around. And when I see the gold lumps there, I'll pick them off the ground. I'll scrape the mountains clean, my boys, I'll drain the rivers dry. A pocketful of rocks bring home, So, brothers don't you cry.
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 dra en rspela tråkiga flashspel. Har oxå lite tråkigt. Finns det inga roliga gratisspel du kan rekommendera?
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Har oxå lite tråkigt. Finns det inga roliga gratisspel du kan rekommendera? Njaej. Flash funkar inte i 64-bitars-Linux. Men jag har väl kört en del på Orisinal i mina dar.
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Gör lite engelskatest online. Engelska har jag alltid haft lätt för. Mitt problem är annars att jag är helt ointresserad av sånt jag klarar av. Redan när jag börjar förstå att jag nog kommer att klara av något tappar jag intresset. Vad kan det bero på?
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Har oxå lite tråkigt. Finns det inga roliga gratisspel du kan rekommendera? Bloons Tower Defense är det bästa. Finns dessutom ett nytt ute: http://jesper.nu/spel/strategi/12838-bloons_tower_defense_4_expansion/
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Bloons Tower Defense är det bästa. Finns dessutom ett nytt ute: http://jesper.nu/spel/strategi/12838-bloons_tower_defense_4_expansion/ Palla satsa
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Bloons Tower Defense är det bästa. Finns dessutom ett nytt ute: http://jesper.nu/spel/strategi/12838-bloons_tower_defense_4_expansion/ Begriper ingenting, men det fanns ju andra spel oxå.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Jag tänker helt utan rationell anledning vara bakåtsträvare och inte byta till nya facebookprofilen.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Vilka här säger "jämte" och vilka säger "bredvid"?
Memphis Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 (redigerat) Jag tänker helt utan rationell anledning vara bakåtsträvare och inte byta till nya facebookprofilen. Ingen större skillnad ändå. Lite mer felstavningar här o där mest. Redigerat 7 december 2010 av Memphis
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Även om din profil fortfarande är den gamla så ser du t.ex min som ny ändå. Så snart lär de flesta ha bytt så då märker du inte det så mycket ändå att du har kvar din gamla.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Nej jag vet. Känns bara lite som den nya förenklar snabbstalkning.
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Nej jag vet. Känns bara lite som den nya förenklar snabbstalkning. Skulle det vara dåligt? 😛
Recommended Posts