Overkill Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag har skavsår i hålfoten på höger fot och så har skinnet som varit runt blåsan rullat ihop sig till en boll som fastnat i såret så är det värsta köttigt runt om. Lite äckligt.
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Fan va brandlarmet gick igen! Gör som jag. Lägg det i ett skåp när du ska steka.
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Gör som jag. Lägg det i ett skåp när du ska steka. Han når dock inte upp till det så han kan ta ner det.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Lite kul att läsa igenom gamla dagböcker ändå. Idag för tre år sen var jag förkyld och på farfars begravning, för två år sen var jag i desperat behov av en flickvän och trodde att det skulle dröja sju år till innan det ens började närma sig, för ett år sen var jag helt uppgiven på livet. Idag är jag ganska nöjd.
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Han når dock inte upp till det så han kan ta ner det. Grejen är att ha brandvarnaren liggande löst, t ex på hatthyllan. När man lagar mat lägger man in den i ett skåp varpå man kan brassa på hur mycket som helst. Genialt.
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Lite kul att läsa igenom gamla dagböcker ändå. Idag för tre år sen var jag förkyld och på farfars begravning, för två år sen var jag i desperat behov av en flickvän och trodde att det skulle dröja sju år till innan det ens började närma sig, för ett år sen var jag helt uppgiven på livet. Idag är jag ganska nöjd. Och bara fem år kvar.
Pazo Postat 7 december 2010 Trådstartare Postat 7 december 2010 Tycker inte jag! Har ju haft ihop det med en ashet brud som är längre än mig så jag är ändå nöjd!
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Dagen är proklamerad som ”bank run”-dagen på sina håll. Är det nån som funderar på att ta ut alla sina pengar? Själv kan jag inte eftersom jag försöker spara ihop till en soffa.
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 I så fall är man ju dum. Det är ju sånt som kan skapa kaos.
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Ska på fest på torsdag, temat är hängslen. 🤪 Ingen aning vad jag ska göra med temat.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 I så fall är man ju dum. Det är ju sånt som kan skapa kaos. fett knas yao
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Ska på fest på torsdag, temat är hängslen. 🤪 Ingen aning vad jag ska göra med temat. Ta på dig hängslen är ett hett tips.
debatt Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Grejen är att ha brandvarnaren liggande löst, t ex på hatthyllan. När man lagar mat lägger man in den i ett skåp varpå man kan brassa på hur mycket som helst. Genialt. Ja, eller så har man det uppskruvat på väggen och tar ur batteriet varje gång. Eller så har man ett brandlarm som jag har som inte påverkas ett skit av vad som händer i köket, även om det sitter på väggen ovanför ingången till köket och den ingången saknar dörr. Köpt på Clas Ohlson. Rund antikvit sak.
Recommended Posts