Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

Och att man inte kommer nånstans, kanske.

Annons
Postat

Eh.. tydligen inte? 😕

Hur klarar du dig från att bli sjuk?

Skulle jag välja bara 4 plagg som jag fick bära en vinterdag i väntan på bussen så skulle det bli vinterfodrade kängor, yllemössa, skinntumvantar med yllefoder och en vindtät dunjacka. Nude i övrigt.

Snyggt va?!

😆

Postat

Jätte! 😛

Nämen visst blir det kallt ibland om fossingarna men jag rör mig ju egentligen bara mellan lägenhet-spårvagn, buss-skola. Inte direkt så jag e ute och traskar timtal i skogen varje dag.

Postat

Fast man bör väl skilja på vad som är riktiga tvångstankar och tvångstankar man gör för att det känns bäst. Finns ju människor som har riktigt psykiska besvär med det och verkligen måste göra det.

Är du säker på att det där inte är riktiga tvångstankar och psykiska besvär då?

Postat

Nemän dom e ju sunkiga. Har tvättat skor i maskin förr men dom brukar bli rätt sletna av det. Kan man typ lägga dom i ett bad med diskmedel bara kanske?

En del jympadojjor kan man tvätta i maskin.

Postat (redigerat)

Michel är väll ett tjejnamn egentligen va? Eller va?

Japp. Känner en som heter så. Och hon är tjej. Vad jag vet iaf. 😱

(edit, just ja, stavningen som Dinkis nämnde)

Redigerat av Memphis
Postat

Minns ni Danny Cort? Det var hans favvolåt...

Jag undrar hur folk kan tro att Allmännyttan är något annat än vilket annat privatägt fastighetsbolag som helst?

Hur kommer det sig??

Postat

Detta är anmärkningsvärt

Ja verkligen! "Det är ju ändå Allmännyttan, hur kan de höja priset så då bla bla bla...." står det ibland i insändare.

Vadå Allmännytta? Det finns fan inget sånt längre!!

Man kanske skulle skriva en insändare så de som lever i 50-talet vaknar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.