SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre. Och att man inte kommer nånstans, kanske.
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Segt som fan, ska skriva introduktion till studien och har typ ingenting att gå på. Får bullshitta lite. Hur ska du ro iland med det?
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 De hade ju inga pepparkakor, klenäter och lussekatter, så jag kom hem med Hägges Saffranskaka och Ballerina Peppparkakakex. Kakmonster.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Eh.. tydligen inte? 😕 Hur klarar du dig från att bli sjuk? Skulle jag välja bara 4 plagg som jag fick bära en vinterdag i väntan på bussen så skulle det bli vinterfodrade kängor, yllemössa, skinntumvantar med yllefoder och en vindtät dunjacka. Nude i övrigt. Snyggt va?! 😆
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jätte! 😛 Nämen visst blir det kallt ibland om fossingarna men jag rör mig ju egentligen bara mellan lägenhet-spårvagn, buss-skola. Inte direkt så jag e ute och traskar timtal i skogen varje dag.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Och så lite legendarisk, episk, melodisk progressiv rock på det. ☺️🥰
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Fast man bör väl skilja på vad som är riktiga tvångstankar och tvångstankar man gör för att det känns bäst. Finns ju människor som har riktigt psykiska besvär med det och verkligen måste göra det. Är du säker på att det där inte är riktiga tvångstankar och psykiska besvär då?
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Och så lite legendarisk, episk, melodisk progressiv rock på det. ☺️🥰 BPM?
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Och så lite legendarisk, episk, melodisk progressiv rock på det. ☺️🥰 Den e bra
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Michel är väll ett tjejnamn egentligen va? Eller va?
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Denna e faktiskt ännu bättre. 🥰 http://www.youtube.com/watch?v=JhSLhQEnESs&feature=related
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Stavas Michel som killnamn och Michelle som tjejnamn.
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Nemän dom e ju sunkiga. Har tvättat skor i maskin förr men dom brukar bli rätt sletna av det. Kan man typ lägga dom i ett bad med diskmedel bara kanske? En del jympadojjor kan man tvätta i maskin.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Michel är väll ett tjejnamn egentligen va? Eller va? Japp. Känner en som heter så. Och hon är tjej. Vad jag vet iaf. 😱 (edit, just ja, stavningen som Dinkis nämnde) Redigerat 6 december 2010 av Memphis
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Stavas Michel som killnamn och Michelle som tjejnamn. Just ja så är det ja. Den köper jag. ☺️
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Minns ni Danny Cort? Det var hans favvolåt... Jag undrar hur folk kan tro att Allmännyttan är något annat än vilket annat privatägt fastighetsbolag som helst? Hur kommer det sig??
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jota nok är det så alltid. Jota! Mvh//Nörrlänningsjäveln
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Detta är anmärkningsvärt Ja verkligen! "Det är ju ändå Allmännyttan, hur kan de höja priset så då bla bla bla...." står det ibland i insändare. Vadå Allmännytta? Det finns fan inget sånt längre!! Man kanske skulle skriva en insändare så de som lever i 50-talet vaknar.
Recommended Posts