Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Tvätta dom lätt i maskinen men släng med andra kläder oxå så skorna inte studsar runt där inne. ...läste jag på internet. Bra tips! Tack Grahn. ☺️ Tar några handdukar bara så.
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Och framkalla dem? Det e ju dyrt säger du? Det blir billigare om du inte tar några papperskopior.
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Vad är det för material? Tygskor? Tvätta dem för hand i tvättstället! Är det skinnskor? Sök vård! 😆
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 ingen är mig så kär som du Jo, Veronica...eehh Söt tjej, menar jag.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Bra tips! Tack Grahn. ☺️ Tar några handdukar bara så. Gick du på den? 😳
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jo, Veronica...eehh Söt tjej, menar jag. Nej, du är min enda älskling. Henne är jag så blyg inför, dig kan jag vara helt öppen med 🥰
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Gick du på den? 😳 Varför skulle jag gå uppe på tvättmaskinen för? 😳 Redigerat 6 december 2010 av Memphis
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Nej, du är min enda älskling. Henne är jag så blyg inför, dig kan jag vara helt öppen med 🥰 Hon kan vara rätt så öppen oxå. [/snuskskämt]
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Hon kan vara rätt så öppen oxå. [/snuskskämt] Ja.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Ne nu får det bli en kopp te och saffranssnäcka Va gott! Julmust o saffranskaka här plus Ballerina pepparkakakex. Va gott!
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Memphis... använd skovårdsmedel Det är det man har det till.
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Va gott! Julmust o saffranskaka här plus Ballerina pepparkakakex. Va gott! gott va!
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Memphis... använd skovårdsmedel Det är det man har det till. Ja, men är inte utsidan jag bryr mig om eftersom det e billiga budgetskor av tyg. Var mest att dom inte luktar saffran längre. 😄 Redigerat 6 december 2010 av Memphis
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Ja, men är inte utsidan jag bryr mig om eftersom det e billiga budgetskor av tyg. Var mest att dom inte luktar saffran längre. 😄 Tygskor som du ska ha i juni har du iofs ingen nytta av nu. Men det är ju bra att ta fläckar o.d. i tid! Bra initiativ. Använd tvättmedel och tvätta för hand i tvättstället är överlägset bäst. Jag rekommenderar Y3 eller Grumme. Även Grumme bleksalt är bra om det är vita pjuck. Använd Tabortmedel annars om det är svåra fläckar och skölj väl! Vill du att de ska lukta saffran så köper du 3 gram för 250 kr och gnider in dem i det.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Tygskor som du ska ha i juni har du iofs ingen nytta av nu. Men det är ju bra att ta fläckar o.d. i tid! Bra initiativ. Använd tvättmedel och tvätta för hand i tvättstället är överlägset bäst. Jag rekommenderar Y3 eller Grumme. Även Grumme bleksalt är bra om det är vita pjuck. Använd Tabortmedel annars om det är svåra fläckar och skölj väl! Vill du att de ska lukta saffran så köper du 3 gram för 250 kr och gnider in dem i det. Ghuhu 😛 Men jag kör med sommarskor året runt. 😱 Men tack för tipsen. ☺️ Redigerat 6 december 2010 av Memphis
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Ghuhu 😛 Men jag kör med sommarskor året runt. 😱 Men tack för tipsen. ☺️ Är du inte klok eller? 😳
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Tygskor som du ska ha i juni har du iofs ingen nytta av nu. Men det är ju bra att ta fläckar o.d. i tid! Bra initiativ. Använd tvättmedel och tvätta för hand i tvättstället är överlägset bäst. Jag rekommenderar Y3 eller Grumme. Även Grumme bleksalt är bra om det är vita pjuck. Använd Tabortmedel annars om det är svåra fläckar och skölj väl! Vill du att de ska lukta saffran så köper du 3 gram för 250 kr och gnider in dem i det. Bra tips! 😉
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Eller jo, jag kan ju gångertabellen så lite klok är jag allt. 😱
Pazo Postat 6 december 2010 Trådstartare Postat 6 december 2010 (redigerat) Tvättar ni skor i tvättmaskinen? MEN ASSÅ SHIIIIIT! DET SÄMSTA MAN KAN GÖRA! 😠 Redigerat 6 december 2010 av Pazo
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Hur många gånger går man på en gång om man går 2 gånger
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 MEN ASSÅ SHIIIIIT! DET SÄMSTA MAN KAN GÖRA! 😠 Kände på mig att du skulle reagera så. xD 😛
Pazo Postat 6 december 2010 Trådstartare Postat 6 december 2010 Iof, om de är skitskor som kommer gå sönder jättesnart ändå så skitsamma, du skyndar ju bara på processen... en grej dock... Lukten går inte bort hur mkt man än tvättar 😛
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Kanske inte Colombiansk härdad svett men vi svenskar har inte lika elakartade aromer. 😛
Recommended Posts