Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tvätta dom lätt i maskinen men släng med andra kläder oxå så skorna inte studsar runt där inne.

...läste jag på internet.

Bra tips! Tack Grahn. ☺️

Tar några handdukar bara så.

Annons
Postat

Jo, Veronica...eehh Söt tjej, menar jag.

Nej, du är min enda älskling. Henne är jag så blyg inför, dig kan jag vara helt öppen med 🥰

Postat (redigerat)

Gick du på den? 😳

Varför skulle jag gå uppe på tvättmaskinen för? 😳

Redigerat av Memphis
Postat

Nej, du är min enda älskling. Henne är jag så blyg inför, dig kan jag vara helt öppen med 🥰

Hon kan vara rätt så öppen oxå.

[/snuskskämt]

Postat (redigerat)

Memphis...

använd skovårdsmedel

Det är det man har det till.

Ja, men är inte utsidan jag bryr mig om eftersom det e billiga budgetskor av tyg. Var mest att dom inte luktar saffran längre. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Ja, men är inte utsidan jag bryr mig om eftersom det e billiga budgetskor av tyg. Var mest att dom inte luktar saffran längre. 😄

Tygskor som du ska ha i juni har du iofs ingen nytta av nu. Men det är ju bra att ta fläckar o.d. i tid! Bra initiativ.

Använd tvättmedel och tvätta för hand i tvättstället är överlägset bäst. Jag rekommenderar Y3 eller Grumme. Även Grumme bleksalt är

bra om det är vita pjuck. Använd Tabortmedel annars om det är svåra fläckar och skölj väl!

Vill du att de ska lukta saffran så köper du 3 gram för 250 kr och gnider in dem i det.

Postat (redigerat)

Tygskor som du ska ha i juni har du iofs ingen nytta av nu. Men det är ju bra att ta fläckar o.d. i tid! Bra initiativ.

Använd tvättmedel och tvätta för hand i tvättstället är överlägset bäst. Jag rekommenderar Y3 eller Grumme. Även Grumme bleksalt är

bra om det är vita pjuck. Använd Tabortmedel annars om det är svåra fläckar och skölj väl!

Vill du att de ska lukta saffran så köper du 3 gram för 250 kr och gnider in dem i det.

Ghuhu 😛

Men jag kör med sommarskor året runt. 😱

Men tack för tipsen. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Bra tips! 😉

Postat

Iof, om de är skitskor som kommer gå sönder jättesnart ändå så skitsamma, du skyndar ju bara på processen... en grej dock... Lukten går inte bort hur mkt man än tvättar 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.