Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 hej. Träffar du de där tjejerna nåt på sistone då? Nä, har inte träffat hon från våningen under flera månader nu typ. 🙁 Får ta och tvätta mer. 😛
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Nä, har inte träffat hon från våningen under flera månader nu typ. 🙁 Får ta och tvätta mer. 😛 Eller tvätta dig mer. Hon kanske håller sig undan.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Eller tvätta dig mer. Hon kanske håller sig undan. Barom tish! 😆 höhö. 😄
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Hon lär ha åkt på spa-weekend i Danmark i augusti och sen blivit rånad och misshandlad och ligger på intensiven nu.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Eller så har hon fullt upp med att planera hennes drömbröllopresa som vi ska göra om några år framåt i tiden.
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Kan vara det. Eller så har hon blivit sån där som måste kolla om hon har låst dörren och stängt av spisen 200 gånger så hon kommer aldrig ur lägenheten.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag har några tvångstankar. -Varje gång jag reser mig så känner jag efter på fickorna om jag tappat något. Fast ganska vanlig företeelse antar jag. -När jag ska börja plugga så bör det helst vara jämt klockslag, missar jag så vill jag helst vänta tills nästa jämna timme. 😛 -Måste vända mig minst tre gånger innan jag kan somna. -När jag slutar spela gitarr så vill jag helst sluta på en G. -m.fl
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Fast man bör väl skilja på vad som är riktiga tvångstankar och tvångstankar man gör för att det känns bäst. Finns ju människor som har riktigt psykiska besvär med det och verkligen måste göra det.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 På tal om språk så är jag väldigt imponerad av hon fransyskan som jag bodde med. Hon talar (i princip flytande) svenska, franska, engelska, spanska och har nu lärt sig grekiska. 🤪 Hon har väl lätt för det och reser jättemycket vilket hjälper, men ändå.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Ska så småningom börja läsa skönlitteratur på engelska. Är väl redan rätt bra men vill bli riktigt duktig på det. Redigerat 6 december 2010 av Memphis
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 -När jag ska börja plugga så bör det helst vara jämt klockslag, missar jag så vill jag helst vänta tills nästa jämna timme. 😛 Du är lat helt enkelt.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Du är lat helt enkelt. Mja, egentligen inte, överdrev väl lite, oftast får jag bryta mina tvångstankar och börja plugga ändå, men om det är säg, en kvart, 10 min kvar till jämt klockslag så väntar jag helst. 😄 Redigerat 6 december 2010 av Memphis
Overkill Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Efter Utanför ämnet är Allmänt min favoritkategori.
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Efter Utanför ämnet är Allmänt min favoritkategori. Du är så mainstream, Killis.
Pazo Postat 6 december 2010 Trådstartare Postat 6 december 2010 Nu vet ni vad krockan hållt på med idag! 😛 http://nwt.se/hagfors/article815795.ece
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Allmänt kan vara kul, men de allra intressantaste trådarna brukar vara i Komposition, Analog inspelning eller Mixning/mastring tycker jag.
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Får väl tvätta dom på min tvättbräda då. Är ju så jävla vältränad. 😛
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Nemän dom e ju sunkiga. Har tvättat skor i maskin förr men dom brukar bli rätt sletna av det. Kan man typ lägga dom i ett bad med diskmedel bara kanske?
Memphis Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Knyta ett snöre runt dem och spola ner i toaletten och dra upp igen?
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Tvätta dom lätt i maskinen men släng med andra kläder oxå så skorna inte studsar runt där inne. ...läste jag på internet.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Nemän dom e ju sunkiga. Har tvättat skor i maskin förr men dom brukar bli rätt sletna av det. Kan man typ lägga dom i ett bad med diskmedel bara kanske? Vad är det för material? Tygskor? Tvätta dem för hand i tvättstället! Är det skinnskor? Sök vård!
Recommended Posts