Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej.

Träffar du de där tjejerna nåt på sistone då?

Nä, har inte träffat hon från våningen under flera månader nu typ. 🙁 Får ta och tvätta mer. 😛

Annons
Postat

Nä, har inte träffat hon från våningen under flera månader nu typ. 🙁 Får ta och tvätta mer. 😛

Eller tvätta dig mer. Hon kanske håller sig undan.

Postat

Eller så har hon fullt upp med att planera hennes drömbröllopresa som vi ska göra om några år framåt i tiden.

Postat

Kan vara det. Eller så har hon blivit sån där som måste kolla om hon har låst dörren och stängt av spisen 200 gånger så hon kommer aldrig ur lägenheten.

Postat

Jag har några tvångstankar.

-Varje gång jag reser mig så känner jag efter på fickorna om jag tappat något. Fast ganska vanlig företeelse antar jag.

-När jag ska börja plugga så bör det helst vara jämt klockslag, missar jag så vill jag helst vänta tills nästa jämna timme. 😛

-Måste vända mig minst tre gånger innan jag kan somna.

-När jag slutar spela gitarr så vill jag helst sluta på en G.

-m.fl

Postat

Fast man bör väl skilja på vad som är riktiga tvångstankar och tvångstankar man gör för att det känns bäst. Finns ju människor som har riktigt psykiska besvär med det och verkligen måste göra det.

Postat

På tal om språk så är jag väldigt imponerad av hon fransyskan som jag bodde med. Hon talar (i princip flytande) svenska, franska, engelska, spanska och har nu lärt sig grekiska. 🤪

Hon har väl lätt för det och reser jättemycket vilket hjälper, men ändå.

Postat (redigerat)

Ska så småningom börja läsa skönlitteratur på engelska. Är väl redan rätt bra men vill bli riktigt duktig på det.

Redigerat av Memphis
Postat

-När jag ska börja plugga så bör det helst vara jämt klockslag, missar jag så vill jag helst vänta tills nästa jämna timme. 😛

Du är lat helt enkelt.

Postat (redigerat)

Du är lat helt enkelt.

Mja, egentligen inte, överdrev väl lite, oftast får jag bryta mina tvångstankar och börja plugga ändå, men om det är säg, en kvart, 10 min kvar till jämt klockslag så väntar jag helst. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Allmänt kan vara kul, men de allra intressantaste trådarna brukar vara i Komposition, Analog inspelning eller Mixning/mastring tycker jag.

Postat

Nemän dom e ju sunkiga. Har tvättat skor i maskin förr men dom brukar bli rätt sletna av det. Kan man typ lägga dom i ett bad med diskmedel bara kanske?

Postat

Nemän dom e ju sunkiga. Har tvättat skor i maskin förr men dom brukar bli rätt sletna av det. Kan man typ lägga dom i ett bad med diskmedel bara kanske?

Vad är det för material? Tygskor? Tvätta dem för hand i tvättstället!

Är det skinnskor? Sök vård!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.