Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) ...ett helt A4? 😳 Edit: Nej du skrev halvt a4 ja e blind 😱 Redigerat 6 december 2010 av Neosus
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Vadå för studie? En studie om studio? Eller om tv-spel?
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Läste nyss på om vilka de mest använda sökorden i google är. Bl.a. var Kittie och Justin Bieber med där. Hade ingen aning om vilka de var. Slog upp det och fick se två barn. Ja jävlar.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Det var kallt som fan ute. Huvet är som en isklump. Klåda på kinderna. Mätaren står på +/- 0.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag behöver aldrig använda capo tasto eller ta barréackord, för jag sjunger inte i de tonlägena. Funderar på att nån gång skaffa en barytongitarr, så jag kan kompa brorsan också.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Barn vill man ju inte se. På vad sätt är de där två viktiga? Ännu ett tecken på att google används av de upp till 15.
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag behöver aldrig använda capo tasto eller ta barréackord, för jag sjunger inte i de tonlägena. Vad har det med varann att göra? Behöver du aldrig spela ackorden C#, C#m, Eb, Ebm, F, Fm, F#, F#m, G#, G#m, Bb, Bbm, B eller Bm?
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Var ute en sväng till Hemköp för att handla. Skulle ha Corn flakes, mjölk, pepparkakor, lussekatter och klenäter samt julmust. Hela stora affären var knökfull med mat m.m. Men de hade inte Corn flakes(!), lussekatterna och klenäterna var också slut, sa de. Den julmust från Apotekarnes jag skulle ha fanns inte heller, så jag köpte substitutvaran från Nygårds. Pepparkakor hade de inte heller några "roliga", utan bara fel sort kvar. Mjölk hade de förvisso, men jag tänkte ju köpa en med längre datum eftersom den jag har kvar av snart går ut, men det fanns bara mjölkar kvar med den kassa datumen! HAHA.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Vad har det med varann att göra? Behöver du aldrig spela ackorden C#, C#m, Eb, Ebm, F, Fm, F#, F#m, G#, G#m, Bb, Bbm, B eller Bm? Sällan, "aldrig" var överdrivet. Sedan tar jag ju inte F som barré.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Numren ska betecka fingrar väl, men jag tar dem inte alls så. C/B t.ex. med tredje fingret på A- o D-strängarna? 😳 Och hur fan tar man D/B om d-strängen ska kunna vara lös (!), samtidigt som långfingret trycker ned övriga? Redigerat 6 december 2010 av debatt
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Man får skära ut en liten passage för D-strängen i pekfingret.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Man får skära ut en liten passage för D-strängen i pekfingret. Långfingret? För det är väl "2"? Eller menar de att man ska trycka ned H-strängen med tummen i första ackordet, C/B?
Dingbats Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Skulle aldrig ta ackord sådär. Jag tar ackorden unikt.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Länkar till sidan istället dårå eftersom den bara kan spara och visa delar av bilderna tydligen
Recommended Posts