debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Klenäterna ser nästan ut som bajs, om det inte vore för hålet. Påminn mig om att jag ska köpa såna imorgon och julmust och lussekatter och pepparkakor.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Hade vart kul att åka till Rotterdam och North Sea Jazz-Festivalen 2011. Nu särskilt när det inte blev av 2010...
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Hade vart kul att åka till Rotterdam och North Sea Jazz-Festivalen 2011. Nu särskilt när det inte blev av 2010... jafan de vore grymt!
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 I somras var det ju Katie Melua, Norah Jones, Earth, Wind & Fire, Joe Sample (Crusaders) & Randy Crawford, Joe Bonamassa, Chick Corea Band, Herbie Hancock där m.fl. En sådan uppsättning samtidigt är väl tveksamt om de når upp till igen.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 MySpace har blivit jättekonstigt - de kör med någon slags Betaversion nu.
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 God Jul! Your browser does not support the HTML5 audio tag
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) God Jul! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Lite oväntade basgångar på några ställen. Rätt bra samplad kontrabas (för jag antar att du inte har ett sånt muskedunder hemma?). Fin efterklang på pianoljudet. Lät mycket för att vara 3 instrument bara. Har du dubblerat och trixat? Är det din favoritjullåt? Jag lyssnade lite på Claes disco-soul-funk-cd under tiden. Men detta var minst lika kul! Redigerat 6 december 2010 av debatt
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Ett tufft beslut men väljer sängen före inlägg #80000 🙁. Grattis i förskott till den som tar det! 😄 TACK! 🥰
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 😄 Lite oväntade basgångar på några ställen. Rätt bra samplad kontrabas (för jag antar att du inte har ett sånt muskedunder hemma?). Fin efterklang på pianoljudet. Lät mycket för att vara 3 instrument bara. Har du dubblerat och trixat? Är det din favoritjullåt? Jag lyssnade lite på Claes disco-soul-funk-cd under tiden. Men detta var minst lika kul! Jo jag gillar den låten 😄 Nä de e inge dublerat eller nått utan bara försökt att mixa det så.. med reverb och sånt. Basen följer med i Dimension Pro i Cakewalk.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Man kunde liksom höra att det var sådär slappa strängar på kontrabasen som det ska vara. Vad utvecklingen gått framåt senaste åren!! Hörde som sagt på Claes grupp Anno Dazumal - han nämner det i en tråd under Allmänt som handlar om varför de "duktiga" i forumet, Claes, Gilbert, Demonproducenten (va fan?) och Linus inte länkar till några låtar de gjort. Hmm. De kanske är studiorävar som inte är ett dugg musikaliska. Men Claes grupp från 99 var ju rätt bra, men det märks att det är synthspelat, FM-syntes och sånt och det... Men iaf.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 ... och Linus har väl lagt upp sig för exploatering nånstans har jag för mig också. GuitarNilsson och BurninSven får väl hålla ögonen på vid gavel även i andra avdelningar. Nån av dem startade tråden.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag har precis för mig att Du (Grahn) gillade Jag drömmer om en jul hemma, att du skrev det förra året? Mina favoriter är Helga Natt, Stilla Natt och Hej mitt Vinterland.
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag har precis för mig att Du (Grahn) gillade Jag drömmer om en jul hemma, att du skrev det förra året? Mina favoriter är Helga Natt, Stilla Natt och Hej mitt Vinterland. Kan nog stämma att jag skrev det. Dom där gamla godingar är riktigt bra. Gonatt!
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Incest? Nej fy. Gonatt. Då får du duellera med dej själv. Rysk roulette?
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 De annonserar nya programmet i maj 2011. Ibland är steely dan med på såna där festivaler.
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 God Jul! Your browser does not support the HTML5 audio tag Värmde ett fruset vinterhjärta. Vad är det för trummor?
SadamJR Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Fick ett vykort från Gote förut. Dom firar tydligen lucia där med.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Grattis. Bra inlägg oxå. Tack! Apropå det, jag använder "mmm" oftare än "ja" i verkliga livet.
Recommended Posts