debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Är det nån flanging+dist Bowie kör med. Hatar verkligen de gitarrerna.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Innehållsförteckning i Word 2007 😳 Vadå markera??
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Hur FAN markerar man rubrikerna man vill ha med i innehållsförteckningen? Hur går det till praktiskt? Om jag drar markören över ordet och går till nästa ord som ska markeras på en annan sida, så försvinner ju den första markeringen... 😏
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 jodå, i köket. men hur kul är det att ha en förlängningssladd genom hela lägenheten? Det beror på om den syns
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) Det är ju ANDRA ADVENT idag (igår) - varför har ingen pratat om det???????? 😕 Jag bytte avatar nu då bara för det... för att det är Andra Advent alltså och inte för att ingen pratat om att det är Andra Advent, utan bara för att det är Andra Advent i sig. Det räcker att det är Andra Advent i sig idag för att jag skulle byta avatar från den jag hade från Första Advent tills nu då, Andra Advent, men egentligen var det ju Andra Advent igår och inte idag för nu har vi ju passerat Andra Advent redan, för det var ju igår, det tog slut för en knapp timme sedan, eller 52 minuter närmare bestämt. Edith: Varför funkar inte det med ny avatar nu då? Jag: Det vet jag inte, Edith! Redigerat 6 december 2010 av debatt
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag ser din nya debatt, avatar! ...eller nej tvärtom menar jag.
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag satt och spelade en jullåt på synten. Vill ni höra den? Ska ja spela in den? Funderar jag fan på att gör fan.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag ser din nya debatt, avatar! ...eller nej tvärtom menar jag. Varför ser inte jag den då????
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag satt och spelade en jullåt på synten. Vill ni höra den? Ska ja spela in den? Funderar jag fan på att gör fan. Ja, för fan!! 😛
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Varför ser inte jag den då???? Du måste nog typ tömma cache-minnet.. och eller uppdatera. Prova uppdatera sidan först. Det fick jag lov att göra oxå.
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Ja, för fan!! 😛 okej fan då gör ja de. Den kommer upp om en liten stund. ...låten alltså. 😊
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Du måste nog typ tömma cache-minnet.. och eller uppdatera. Prova uppdatera sidan först. Det fick jag lov att göra oxå. Jag vet inte hur man tömmer cache-minnet, det kanske jag borde lära mig, för ibland när jag ska skriva ut papper så stannar det helt och sedan hoppar skrivaren över en massa sidor plötsligt!! 😳 Det med cache-minne kanske kan påverka inspelningar också. Kan det?
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Jag gjorde en Pazo f.ö. som gäller från Andra Advent till nästa gång dvs, Tredje Advent. Min favorit under jultiden - klenäter. De kostar dock 10 spänn styck.
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 (redigerat) Tömde Cache-minnet nu tror jag, men inte fan var det enligt beskrivningen på Nätet jag skulle göra i mitt IE. Specialinstallation? Redigerat 6 december 2010 av debatt
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Varför släpper de nya skivan två månader i Australien först, sedan November och sedan i januari i USA och Europa?
Neosus Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Tömde Cache-minnet nu tror jag, men inte fan var det enligt beskrivningen på Nätet jag skulle göra i mitt IE. Specialinstallation? De e nånstans i IE som man trycker på en knapp.. nånstans. Jag kör chrome. 😱
debatt Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Verktyg -> Internetalternativ -> Webbhistorik -> Ta bort filer Allt tas bort automatiskt i min dator, jag har den inställningen numera, men det hjälpte när jag gick ur Forumet och sedan in igen. Det är väl bara senaste öppna fönstret som är "lagrat".
Recommended Posts