Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

and it was COLD and it RAINED so i felt like an actor and i THOUGHT of MA and i wanted to get back there your FACE your RACE the way that you TALK i KISS you you're BEAUTIFUL i want you to walk

typ

betoningspojken

Annons
Postat

Hehe. Om det inte var minst ett slagsmål, en ihjälskjutning

eller nån slags tortyr så såg aldrig min farsa på tv.

Serie, dessutom svensk? Du skämtar...

Detsamma gäller brorsan.

Det kunde gå hett till i Rederiet ska jag säga dig. Reidar var inte att leka med, och Joker var svårpålitlig.

Postat

Hur gör man en innehållsförteckning i Word?

När jag klickar på "skapa innehållsförteckning" så står det:

"hittar inga objekt".

Varför det?

Postat

Eller fel av mig. Har hört han för lite. Däremot hvet jag en som gjorde en tribut och det öät så illa så har inte orkat bry mig pga det 🙁. Men ska ge han en chans.😄

Första skivan kan man satsa på.

Som så många andra.

Postat

Ja vet, det är lite sjukt! Jag är nästan lite osäker på om det är på riktigt eller på skoj, men man borde ju inte skämta om sånt känns det som.

Alltså hans egen klass.

Om det har gått så snabbt har han väl nästan säkert spelat för två lag eller vad det heter.

Postat

Om det har gått så snabbt har han väl nästan säkert spelat för två lag eller vad det heter.

Det vill man ju inte tro om honom.

Postat

Och då är det din plikt att utmana honom på duell. Pistoler i gryningen!

Jag vet inte riktigt vad jag har med saken att göra egentligen. Borde väl egentligen vara min syrra som ska skjuta honom isåfall.

Postat

Tycker att bowies klart bästa platta är lodger. Ett stycke musikalisk humor där de byter instrument med varandra osv.Plattan låter inte som nånting annat.

Postat

Tänk om hon haft ihop det med tjejen och han märkte det?

Så kan det vara! Intressant hypotes.

Och att jag och han har bögat lite men att jag har förträngt det.

Postat

Lustigt att ingen nämner Heroes. ALLA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag pratat med irl säger att det är absolut bästa låten.

En av världens bästa f.ö., oavsett.

Det tycker inte jag.

Det SÄMSTA med Bowie öht är alla dessa djÄÄvla fula gitarrer.

Vad ÄR det för skiteffekter rent ut sagt??

Postat

Så kan det vara! Intressant hypotes.

Och att jag och han har bögat lite men att jag har förträngt det.

Och att hon gjorde nåt när du testade vin o blev så trött?

Postat

Ett tufft beslut men väljer sängen före inlägg #80000 🙁. Grattis i förskott till den som tar det! 😄

Det sorgliga är att det bara är du som bryr dig om det.

Guten Nacht!

😄

Postat

Incest? Nej fy.

Gonatt.

Hur tänker du nu? 😕

Jag menade att hon var på honom när du ville ha honom för dig själv när ni testade, men du blev för trött..

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.