debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 and it was COLD and it RAINED so i felt like an actor and i THOUGHT of MA and i wanted to get back there your FACE your RACE the way that you TALK i KISS you you're BEAUTIFUL i want you to walk typ betoningspojken
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Undrar när sista dan var för Forumfestivalen... AC/DC. Undrar när Overkill är klar med sitt bidrag.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (redigerat) Fyfan vilka gaser. Lyfter från stolen här kan jag säga. puuuuu nalle Redigerat 5 december 2010 av debatt
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Hehe. Om det inte var minst ett slagsmål, en ihjälskjutning eller nån slags tortyr så såg aldrig min farsa på tv. Serie, dessutom svensk? Du skämtar... Detsamma gäller brorsan. Det kunde gå hett till i Rederiet ska jag säga dig. Reidar var inte att leka med, och Joker var svårpålitlig.
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Gillar inte Bowie så mkt. Men den här är helt klart bäst:
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Eller fel av mig. Har hört han för lite. Däremot hvet jag en som gjorde en tribut och det öät så illa så har inte orkat bry mig pga det 🙁. Men ska ge han en chans.😄
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Hur gör man en innehållsförteckning i Word? När jag klickar på "skapa innehållsförteckning" så står det: "hittar inga objekt". Varför det?
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Kollar man Wikipedia så står det att Bowie gjort en enda skiva.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Eller fel av mig. Har hört han för lite. Däremot hvet jag en som gjorde en tribut och det öät så illa så har inte orkat bry mig pga det 🙁. Men ska ge han en chans.😄 Första skivan kan man satsa på. Som så många andra.
SadamJR Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Ja vet, det är lite sjukt! Jag är nästan lite osäker på om det är på riktigt eller på skoj, men man borde ju inte skämta om sånt känns det som. Alltså hans egen klass. Om det har gått så snabbt har han väl nästan säkert spelat för två lag eller vad det heter.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Om det har gått så snabbt har han väl nästan säkert spelat för två lag eller vad det heter. Han har vänstrat och högrat.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Om det har gått så snabbt har han väl nästan säkert spelat för två lag eller vad det heter. Det vill man ju inte tro om honom.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 ... å andra sidan vet jag de som skaffat "nytt" samma dag, UTAN att ha vänstrat eller högrat.
SadamJR Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Och då är det din plikt att utmana honom på duell. Pistoler i gryningen!
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Och då är det din plikt att utmana honom på duell. Pistoler i gryningen! Jag vet inte riktigt vad jag har med saken att göra egentligen. Borde väl egentligen vara min syrra som ska skjuta honom isåfall.
Pazo Postat 5 december 2010 Trådstartare Postat 5 december 2010 Men isf har han ju vart cp mot din syrra.. å de är ju inte okej xD
SadamJR Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Tycker att bowies klart bästa platta är lodger. Ett stycke musikalisk humor där de byter instrument med varandra osv.Plattan låter inte som nånting annat.
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Men isf har han ju vart cp mot din syrra.. å de är ju inte okej Jag känner mig inte så beskyddande faktiskt.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Men isf har han ju vart cp mot din syrra.. å de är ju inte okej xD Tänk om hon haft ihop det med tjejen och han märkte det?
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Tänk om hon haft ihop det med tjejen och han märkte det? Så kan det vara! Intressant hypotes. Och att jag och han har bögat lite men att jag har förträngt det.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Lustigt att ingen nämner Heroes. ALLA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag pratat med irl säger att det är absolut bästa låten. En av världens bästa f.ö., oavsett. Det tycker inte jag. Det SÄMSTA med Bowie öht är alla dessa djÄÄvla fula gitarrer. Vad ÄR det för skiteffekter rent ut sagt??
slejnard Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Ett tufft beslut men väljer sängen före inlägg #80000 🙁. Grattis i förskott till den som tar det! 😄
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Så kan det vara! Intressant hypotes. Och att jag och han har bögat lite men att jag har förträngt det. Och att hon gjorde nåt när du testade vin o blev så trött?
Dingbats Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Och att hon gjorde nåt när du testade vin o blev så trött? Incest? Nej fy. Gonatt.
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Ett tufft beslut men väljer sängen före inlägg #80000 🙁. Grattis i förskott till den som tar det! 😄 Det sorgliga är att det bara är du som bryr dig om det. Guten Nacht! 😄
debatt Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Incest? Nej fy. Gonatt. Hur tänker du nu? 😕 Jag menade att hon var på honom när du ville ha honom för dig själv när ni testade, men du blev för trött..
Recommended Posts